Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti oikein äsken soittaa turvaan ja kysyä tarjousta ekaksi 10r:ään kun monet sitä hehkuttaa.Turvassa ollu jo pari vuottaeikä pysty Pohjola vieläkään samaan vaik kuinka on osuuspankin jäsen![]()
![]()
edit: siis kaikki vakuutukset on Turvassa
Mäkin otin tapaturmavakuutuksen Pohjolasat autojen ja prätkien lisäksi, että sai keskittämisalennuksen. Tulivat "kaupan päälle"Kilpailutuksen perusteella auto , pyörä + vene Pohjolassa . Vene keskittämisalennuksen takia (3 vakuutusta ) . Pari kiinteistöä + kotivakuutuksia 3 ym.Tapiolassa ja IF:stä siirryin .
Veneen vuosimaksu on vähemmän kuin sain keskittämisalennusta Pohjolasta !!tätä pikkusen !![]()
Muistaakos kukaan tätä leidi-henkilöä, joka orgissakin esittäytyi ja tarjosi If:n vakuutuksia kun nämä tehopainosuhdesydeemit olivat saapuneet markkinoille? Muistelen käyneeni suurin piirtein tällaisen keskustelun sähköpostitse:Tuntuu hieman siltä, että tuo If on pikkuhiljaa keskittymässä yritysasiakkaisiin ym. Jotenkin sain sellaisen hajun, ettei siellä olla kiinnostuneitakaan kilpailemaan mm. ajoneuvovakuutuksissa. Kilpailijoiden hinnoitteluperusteiden uusiminen ei ole tullut yllätyksenä, joten jos niihin olisi ollut halua reagoida, uudet perusteet olisi Ifissäkin laadittu jo vuosi sitten.
Itsekin siirsin Pohjolaan vakuutukseni. Uskomattominta oli, että autossani pakollisen liikennevakuutuksenkin hinta pieneni n. 70e kaskosta puhumattakaan.
Moottoripyörävakuutuksistahan ei voi puhuakaan - Ifin tarjous lähinnä nauratti kun olin juuri kuullut kilpailijoiden laskelmat. Kolme pyörää olisin voinut Pohjolassa vakuuttaa ympäri vuoden Ifin yhden hinnalla.![]()
Mulla XX -97 Pohjolassa. Liikenne -30% - Kasko -70% - Keskittämis ale (7%) - osuuspankki ale(8%) - hälytin ale Ja jää maksamaan vaivaiset 904€XX -04
liikenne -50% + täyskasko -70% yht. vajaa 600 euroa/v.
Juu. Laskin itseni kolmeen kaupunkiin. Siis selvennykseksi: Asun itse Helsingissä.Mulla XX -97 Pohjolassa. Liikenne -30% - Kasko -70% - Keskittämis ale (7%) - osuuspankki ale(8%) - hälytin ale Ja jää maksamaan vaivaiset 904€XX -04
liikenne -50% + täyskasko -70% yht. vajaa 600 euroa/v.Pitännee kilpailuttaa...![]()
Edit: Tosin lahti on kallis kaupunki vakuutuksissa ja sekään ei ainakaan pienennä maksua kun ikää on vasta 22v...![]()
Sitten vain vaihto toiseen yhtiöön, niin hyvittävät jäljellä olevan kauden maksut. Se 10,70e menee siihen rekisteriotteen printtaukseen, mutta ei muita kuluja.Mutta sellaista olen pähkäillyt, että jos ottaa tuon seisonta-ajattoman vakuutuksen ja sitten jostain syystä pyörä hajoaa, romuttaa pyöränsä tai jostain syystä ajokausi keskeytyy, niin ilmeisesti joutuu maksamaan kuitenkin koko vuodelta tuon vakuutuksen? Jos näin on niin taitaa kyllä jäädä meikäläiselle tuo seisonta-ajallinen vakuutus.
Mullon Fennialla vakuutukset, odottelen kuumeisesti myös Fennian "avausta" seisonta-ajattomista vakuutuksista. Huhupuheet kertoivat (Onko kellään mitään tietoa Fennian mp-vakuutuksen hinnoista?