ihan pakko kertoo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lisää,lisää tää on hauskaa,näkee et kevättä rinnassa
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Mulla on cbr 600 f ja mä jätin sillä ducati 999 kerran, mut tosin mulla on kyllä siinä viritys putki jost tulee lisää tehoo ja vääntöö. luulen et voisin kyl radalki pärjätä sill tosi hyvin ku oon itte säätänyt etuiskarit tosi jäykiks!!

Mullon Tukatissa Termikset kiinni ja takapyörällä 127hv. Eiks se muka riitä? Höh?

Vatsaus: Riittää se mulle. Enkä vikise tehosta. Toisessa uudehkossa pelissäni on 172hv ilman RamAiria ja vääntöäkin ihan tarpeeksi. Jaa mikäkö, no mitä väliä? Tylsä silti.

Ajelen mielummin Ducatilla.
062802moto_prv.gif

niin pääs käymää et mull on kuudentoist sukupolven busa remmiahtimella 8,8 barilla pur. suhde 7:1 , takasvingi on 2,3 metrii, takanakki 1550mm ja koskenkorvan hajuinen wunderbaum
062802moto_prv.gif

Mullon Tukatissa Termikset kiinni ja takapyörällä 127hv. Eiks se muka riitä? Höh?

Vatsaus: Riittää se mulle. Enkä vikise tehosta. Toisessa uudehkossa pelissäni on 172hv ilman RamAiria ja vääntöäkin ihan tarpeeksi. Jaa mikäkö, no mitä väliä? Tylsä silti.

062802moto_prv.gif
Paskanjauhamisessakin jotain rajaa.

062802moto_prv.gif
Paskanjauhamisessakin jotain rajaa.
biggrin.gif

Tää on p:n jauhantatopikki...
062802jumpie_prv.gif

Ja kyllä ST4S:ssä on nyt 127hv takapyörällä, se ei ollut paskan jauhantaa..

Niin, että mikä se ilman Ramia 172hv tuottava peli on, joka on silti tylsä verrattuna Ducatiin..

Arvauksia?

062802moto_prv.gif

Italo on oikeessa...tää on paskanjauhanta osioon kuuluva juttu...
Toisaalta on hauska seurata, miten joku provo saa aikaan säpinää...
Mopoilu on kuitenkin hyvin henkilökohtainen juttu...yks tykkää tyttärestä ja toinen äiteestä.Sen takia en oikein ymmärrä, miks joku nousee puolustamaan jotain moottoripyörämerkkiä?
Siis, kyllähän jokainen itse tietää, mistä tykkää...ja viis siitä mitä joku muu sanoo?
Ja luin jo ton tunnustuksen provosta....

062802moto_prv.gif
Otetaanko näin kevään kunniaksi kisa et kellä on se suurin ja mahtavin "nivusen jatke"
confused_orig.gif
Mullon siis ainaskii miljoona heppaa ja varppina parempi ku teillä muilla yhteensä... NII !!!
wink.gif

Tiedä muusta mutta uusi cbr1000rr on hienoin pyörä mitä nähty on... Ducateissa on oma tyylinsä. arvostan sitä. Vielä kun saavat koneesta tehoa samalla lailla kuin japanilaiset kilpailijansa, saatan vakavasti harkita

Mopoilu on kuitenkin hyvin henkilökohtainen juttu...yks tykkää tyttärestä ja toinen äiteestä.Sen takia en oikein ymmärrä, miks joku nousee puolustamaan jotain moottoripyörämerkkiä?
Siis, kyllähän jokainen itse tietää, mistä tykkää...ja viis siitä mitä joku muu sanoo?
Juu, ite en taas ymmärrä miksi kuukaudesta toiseen nää riisimopoilijat tuntee pakottavaa tarvetta tulla avautumaan duce foorumiin kuinka heidän moponsa on paras.
nixweiss.gif

Ei kai nyt sentään usko omaan mopoon niin heikkoa ole että pitää sitä kokoajan muillekin toitottaa?

Ja kulkumulkku, ihan rehellinen toive... älä harkitse! Katuisit sitä vielä
wink.gif

Jos ois rahnaa voishan sitä jaappanilaisesta ducatiin vaihtaa, on aika hienoja malleja
wink.gif
Ja tietenkin viel v-2 konekin
062802jumpie_prv.gif
Triumph ois kyl toinen hieno vaihtoehto
tounge.gif
Ja eiköhän nois ducateissa ole tarpeeksi polleja mun ajeluun
cool.gif

Vain milleä ja jotain 7?? tukaattia pienesti pruuvanneena paha on mennä suuria totuuksia laukomaan japsi vastaan makaroonituote känästelyyn. Sen verran voin kyllä sanoa, että jonkin mitättömän syyhyn noi veekoneet jätti linkkarikuskinkin paatuneeseen rivisieluun...  
wink.gif

Eipä noiden puuttuvien konien poissaoloa siltä tärinältä juur huomannut...
tounge.gif

Paljon turhempi ja sitäkautta antoisampi vänkäämisen ahio ois nuo ulkonäkökohdat. Vaikka busa nyt on luonollisesti kaunein koskaankaan tehty japsipyörä.... sanoisin että euriippalaisista Agustan MV4 lienee yks kaikkein nätimpiä namuja katsella. Nam....melkein tahtoisi omakseen, jossei muuten niin koristeeksi...
inlove.gif

Vain milleä ja jotain 7?? tukaattia pienesti pruuvanneena paha on mennä suuria totuuksia laukomaan japsi vastaan makaroonituote känästelyyn. Sen verran voin kyllä sanoa, että jonkin mitättömän syyhyn noi veekoneet jätti linkkarikuskinkin paatuneeseen rivisieluun...  
wink.gif

Eipä noiden puuttuvien konien poissaoloa siltä tärinältä juur huomannut...
tounge.gif

Paljon turhempi ja sitäkautta antoisampi vänkäämisen ahio ois nuo ulkonäkökohdat. Vaikka busa nyt on luonollisesti kaunein koskaankaan tehty japsipyörä.... sanoisin että euriippalaisista Agustan MV4 lienee yks kaikkein nätimpiä namuja katsella. Nam....melkein tahtoisi omakseen, jossei muuten niin koristeeksi...
inlove.gif
Kyllä Agustalla on (aina ollu) hienon näköisiä laitteita. Benellin Tornado on myöskin veikeän näkönen härpätin!

Niin, että mikä se ilman Ramia 172hv tuottava peli on, joka on silti tylsä verrattuna Ducatiin..

Arvauksia?

062802moto_prv.gif
No sehän on tietenkin se sun farmari sierra (tuning)
thumbs-up.gif
crazy.gif
033102bebe_1_prv.gif
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Arvasit ihan riittävän oikeen vaikka se mondeo onkin
biggrin.gif

bowdown.gif
Eiks kaikki voorttit oo sierroja
baaa.gif