Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä ukko edes yritä...olen intohimon ja kevään ensimmäisten lämpöasteiden riivama Ductai-ori...Katkeruutta havaittavissa vai onko pelkästään kateuttaVetäkää japsikuskit ittenne hirteen...ja naismaailmassakin olisi parempi kun tyytyistitte vain "käsikyllikkiin" !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paskanjauhamisessakin jotain rajaa.Mullon Tukatissa Termikset kiinni ja takapyörällä 127hv. Eiks se muka riitä? Höh?
Vatsaus: Riittää se mulle. Enkä vikise tehosta. Toisessa uudehkossa pelissäni on 172hv ilman RamAiria ja vääntöäkin ihan tarpeeksi. Jaa mikäkö, no mitä väliä? Tylsä silti.
Ajelen mielummin Ducatilla.![]()
Paskanjauhamisessakin jotain rajaa.Mullon Tukatissa Termikset kiinni ja takapyörällä 127hv. Eiks se muka riitä? Höh?
Vatsaus: Riittää se mulle. Enkä vikise tehosta. Toisessa uudehkossa pelissäni on 172hv ilman RamAiria ja vääntöäkin ihan tarpeeksi. Jaa mikäkö, no mitä väliä? Tylsä silti.
No sehän on tietenkin se sun farmari sierra (tuning)Niin, että mikä se ilman Ramia 172hv tuottava peli on, joka on silti tylsä verrattuna Ducatiin..
Arvauksia?
![]()
Otetaanko näin kevään kunniaksi kisa et kellä on se suurin ja mahtavin "nivusen jatke"Mullon Tukatissa Termikset kiinni ja takapyörällä 127hv. Eiks se muka riitä? Höh?
Voi voi, sitä se avohoito teettää, taas saa lapset ja vanhukset olla kylillä peloissaan.....eli olen takaisn lomilata, joten sopii v..tuilla...hehehehe
Juu, ite en taas ymmärrä miksi kuukaudesta toiseen nää riisimopoilijat tuntee pakottavaa tarvetta tulla avautumaan duce foorumiin kuinka heidän moponsa on paras.Mopoilu on kuitenkin hyvin henkilökohtainen juttu...yks tykkää tyttärestä ja toinen äiteestä.Sen takia en oikein ymmärrä, miks joku nousee puolustamaan jotain moottoripyörämerkkiä?
Siis, kyllähän jokainen itse tietää, mistä tykkää...ja viis siitä mitä joku muu sanoo?
No sehän on tietenkin se sun farmari sierra (tuning)Niin, että mikä se ilman Ramia 172hv tuottava peli on, joka on silti tylsä verrattuna Ducatiin..
Arvauksia?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eiks kaikki voorttit oo sierrojaNo sehän on tietenkin se sun farmari sierra (tuning)Niin, että mikä se ilman Ramia 172hv tuottava peli on, joka on silti tylsä verrattuna Ducatiin..
Arvauksia?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arvasit ihan riittävän oikeen vaikka se mondeo onkin![]()
![]()
Toi on kyllä ihan totta!Ja kulkumulkku, ihan rehellinen toive... älä harkitse! Katuisit sitä vielä![]()
Kyllä Agustalla on (aina ollu) hienon näköisiä laitteita. Benellin Tornado on myöskin veikeän näkönen härpätin!Vain milleä ja jotain 7?? tukaattia pienesti pruuvanneena paha on mennä suuria totuuksia laukomaan japsi vastaan makaroonituote känästelyyn. Sen verran voin kyllä sanoa, että jonkin mitättömän syyhyn noi veekoneet jätti linkkarikuskinkin paatuneeseen rivisieluun...![]()
Eipä noiden puuttuvien konien poissaoloa siltä tärinältä juur huomannut...![]()
Paljon turhempi ja sitäkautta antoisampi vänkäämisen ahio ois nuo ulkonäkökohdat. Vaikka busa nyt on luonollisesti kaunein koskaankaan tehty japsipyörä.... sanoisin että euriippalaisista Agustan MV4 lienee yks kaikkein nätimpiä namuja katsella. Nam....melkein tahtoisi omakseen, jossei muuten niin koristeeksi...![]()
SieSta VarMari.Eiks kaikki voorttit oo sierrojaNo sehän on tietenkin se sun farmari sierra (tuning)Niin, että mikä se ilman Ramia 172hv tuottava peli on, joka on silti tylsä verrattuna Ducatiin..
Arvauksia?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arvasit ihan riittävän oikeen vaikka se mondeo onkin![]()
![]()
![]()