Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin vähän samaa. Lukko vaatii kuitenkin jo suunnittelua ja rahanmenoa.Kerrostalo ihanuutta? Joku kotipoliisi ei nyt osaa arvostaa vajaamukisen pauketta...![]()
Mikä on normi abloy?Jos normi Abloy niin vasaralla napakka kopautus sangan viereen niin se lähtee auki kerta kilauksella.
Linkki nro. 3Mikä on normi abloy?Jos normi Abloy niin vasaralla napakka kopautus sangan viereen niin se lähtee auki kerta kilauksella.
Abloy pitää tuota mallia tuotannossa vain sen takia, kun ihmiset haluavat sitä ostaa=rahaa.Linkki nro. 3Mikä on normi abloy?Jos normi Abloy niin vasaralla napakka kopautus sangan viereen niin se lähtee auki kerta kilauksella.
Mulla hälytys tulee esimerkiksi siitä kun kivenmurusen heittää satulaan. Mut voi olla et jos tietää et on hälytys, niin varovaisesti laittamalla saa lukon laitettua.Halpishälyistäkään ei ole mitään apua tuossa, jos itse pyörä ei pahemmin liikahda / tärähdä. Ei reagoi sitten mitenkään jos joku käy munalukon nappasemassa kiinni.
- P
Kerrostalossa kun vielä asuin (kivenlahti), niin naapuri oli työntäny hammastikun tankkiin.. sama setä valitti myös siitä, että pesin pyörääni siinä missä itse pesi autoa.. aikoi viedä minun pyörän ämmänsuon kaatopaikalle.Ukko on tulossa just käymään voimapihtien kaa, kokeillaan niillä nyt eka. Jossei auta niin lukkoseppä sit.
EDIT: 30 sekuntia ja lukko poissa.Haiskahtaa kyllä naapureiden tekosilta, noin 6 millinen se kaariosa, tuskin moni mopopoika moista huvikseen mukana kanniskelee...![]()
Sulla on sitten liian herkellä säädetty hälyMulla hälytys tulee esimerkiksi siitä kun kivenmurusen heittää satulaan. Mut voi olla et jos tietää et on hälytys, niin varovaisesti laittamalla saa lukon laitettua.Halpishälyistäkään ei ole mitään apua tuossa, jos itse pyörä ei pahemmin liikahda / tärähdä. Ei reagoi sitten mitenkään jos joku käy munalukon nappasemassa kiinni.
- P