No niin ongelman nimi on tämä
Pyörä on Honda CBR 600F2, johon on asennettu Yoshimura RS-3 kokoputkisto ja isommmat suuttimet (koosta ei ole hajuakaan)
Vakiona kaasareiden ilmaruuvien pitäisi kuulemma olla 2½kierrosta kiinniasennosta aukipäin, mutta olen kuullut että tällaisten viritysten jälkeen ne pitäisi olla eri säädöissä
Kuinka paljon niiden siis pitäisi olla auki ja pitääkö kaikkien olla samassa asennossa???
Itselläni huomasin pyörän ostettuani että kaasari 1. oli n.4 kierrosta auki 2. oli 3½ kierrosta 3. 1 kierros!! ja 4. yli 4 kierrosta
Valaiskaa nyt tyhmää
Pyörä on Honda CBR 600F2, johon on asennettu Yoshimura RS-3 kokoputkisto ja isommmat suuttimet (koosta ei ole hajuakaan)
Vakiona kaasareiden ilmaruuvien pitäisi kuulemma olla 2½kierrosta kiinniasennosta aukipäin, mutta olen kuullut että tällaisten viritysten jälkeen ne pitäisi olla eri säädöissä
Kuinka paljon niiden siis pitäisi olla auki ja pitääkö kaikkien olla samassa asennossa???
Itselläni huomasin pyörän ostettuani että kaasari 1. oli n.4 kierrosta auki 2. oli 3½ kierrosta 3. 1 kierros!! ja 4. yli 4 kierrosta
Valaiskaa nyt tyhmää