• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

intercom kiinasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ktv
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minkähän laisella virittämisellä sais näihin mokkuloihin tuotua musiikkia yhdestä kännystä yhtäaikaa, joko langattomasti tai piuhalla?
Mitenkähän kävisi jos molempiin mokkuloihin kytkisi tälläisen:
http://www.kauppaweijari.com/35mm-splitter-3-5mm-jakaja/
ja tyhjäksi jäävällä plugilla kytkisi kypärät piuhalla yhteen ja toiseen mokkulaan toisi musiikin bletoothin yli? :blink:

Ketjua sivusta seuranneena alkoi kiinnostaan niin paljon että laitan kanssa tilaukseen. Pääasiallinen käyttö tulee oleen satunnaisesti sillon kun vaimo lähtee tarakalle ja siihen käyttöön taitaa olla varsin passelit vehkeet..

Mutta mutta, onko kokemuksia pariutuuko nää ns. Merkkivehkeiden kanssa? Niitä kun kavereilta on jokusia käytössä.

Itelläni tais tulla kuudessa päivässä. Muihin merkkivärkkeihin pariutumista ei ole tullut kokeiltua

Nopiaa toimintaa kiinalaisilla, viime viikon keskiviikkona tilattu ja äsken kipaisin paketin postista:thumbup:

On siinä kotimaan toimittajilla opettelemista, viime viikon maanantaina tilasin karttoja, eikä ole vieläkään kuulunut mitään...

Nopiaa toimintaa kiinalaisilla, viime viikon keskiviikkona tilattu ja äsken kipaisin paketin postista:thumbup:

On siinä kotimaan toimittajilla opettelemista, viime viikon maanantaina tilasin karttoja, eikä ole vieläkään kuulunut mitään...

No tosiaan nopeeta. Pitää kipasta kattomassa josko olisi ittellekkin lappu tipahtanu.

Hah, niin olit tullut myös lappu himaan, nyt laturissa köllöttävät, huomenna ihmetellään :p

Pistä lataukseen vaan, sehän voi ottaa 3-6 tuntia, mitä sitä asennuksen jälkeen odottelemaan.
Ja jos vaikka on basana, ei tarvise purkaa systeemejä irti, vaan lähettää takas...
Ei näistä aina tiedä kuinka toimivia ovat suoraan paketista :jpstyle:

Saattaapi takasin lähettäminen olla sen verran kallista että suosiolla roskikseen jos ei toimi.

Mahtaiskohan minun paketti tulla vielä tällä viikolla, eivät ole näyttäneet tullia paljoa kiinnostava muiden paketit.
Minun arpatuurilla tulee tullilta ilmoitus :D

Pikaisesti testasin ja Putouksen toimittaja Jari Selänteen sanoi, Kuuluu kyllä...

Yö latauksessa ja huomenna asentelemaan jos jaksaa, tai sitten viikonloppuna.

Hiukka alkoi itseäkin kiinnostamaan kiinan versio. Jos se vaikka toimisikin hyvin. Kavereilla Senan laitteet ja niitä oon itsekkin ajatellut. Onnistuukohan Intercomi parittaa Senan kanssa? Hinta ero on ihan älytön yli 300e. Meille tulis se tietysti lähinnä emännän kanssa kaksin käyttöön. Eli voiko "kiinan" vehkeeseen parittaa puhelimen, mp3, sekä navin ja miten ne synkkaa keskenään? Vanhat laitteet meni mopon mukana (starcom digital) ne toimi kuin kuuluisa vanhan junan vessa. Tietysti ne olivat langalliset vauhti ei vaikuttanut mitään ja myös virtaa riitti aina. Nyt vaan tekis mieli hankkia "nykypäivän" härpäkkeet.:cruising:

Mulla alkaa nyt kolmas kausi kiinan ihmeen se pisaramallinen, on pelittänyt moitteetta päivän lenkille riittää akku kun on kuunnellut ratiota.:)
Puhelimessa olevan navigonin ääniopastus tulee moitteetta (kerran kokeillut) pieni alotus viive siinä kyllä oli mut ei häiritsevä.
Tosin olen kyllä ajatellut että jos vaikka kuulokkeet vaihtais vähän asiallisempiin, olen todennut että jos kyseinen härveli hajoaa niin tilataan vaikka dx.com ista sitten uus oiskos ollu jotain 35€ kun makso.

Back