Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei minulla ainakaan mitään evästä mukana ollut. Reippaasti kun ajelee niin ehtii loistavasti käydä syömässä sen mitä tarvii. Käytiin me suhteellisen alkumatkasta hampurilaisateriat syömässä. Sillä sitten pärjäskin hyvin. Jos ei sitä väsymystä lasketa mukaan (olin samana aamuna aloittanut työt 3-4 aikaan aamulla ja ottanut iltapäivällä vajaan parin tunnin unet ja lähtö oli 18.00) niin tuskaisimpana asiana koin hartioiden ja niskan kipeytymisen. Oli välillä suorastaan helvetillinen olo kun ei tiennyt miten sitä päätä pitäisi hartioiden välissä. Ensi kerralla muutama burana mukaanitse satun olemaan hieman ylikuluttaja nuissa energiajuomissa ajoittain...Ja kyllä ne mua ainakin kusettaa pahastikkin.![]()
Jos ottaisi vain yhden puolen litran madcrockin mukaan ja joisi siinä loppuvaiheessa ja muuten sitten vettä. Mitäs ruokaa? Myslipatukkaa yms. ja makkarapaketti?
Jälkikäteen aateltuna vi*uttaa koko tsemppaaminen, kun ajos meni kuitenkin wi*uiks... Ja toi vodka... Toinen pieni ahdistuksen aihe, se saunakin olis pitäny nähdäSiilinjärvellä n. 1100 km:n kohdalla olin kyllä hommasta luopumassa, mutta kiitos TeeVeen tsemppaamisen ja 15 min unien ottamisella siinä tebarin nurmikolla tuli sen verran voimaa että loppuun asti mentiin. Eli ensi kerralla mukaan buranaa, yöllä sadepuku päälle ja hemmetisti vaatteita. Paleleminen tulee kuitenkin....Tai oli mulla evästä ukrainalainen vodkapullo ja kolme lasia, ei päästy niitä nauttimaan![]()
itse satun olemaan hieman ylikuluttaja nuissa energiajuomissa ajoittain...Ja kyllä ne mua ainakin kusettaa pahastikkin.![]()
Jos ottaisi vain yhden puolen litran madcrockin mukaan ja joisi siinä loppuvaiheessa ja muuten sitten vettä. Mitäs ruokaa? Myslipatukkaa yms. ja makkarapaketti?
Tää pitää paikkaansa, mutta muistakaa, että myös KAIKKI tankkauskuitit pitää olla tallella.EI TARVII OLLA TANKKAUSKUITTI, vaan riittää vaikka suklaapatukan ostaisi...
Ilman muuta otetaan uusiksi, mutta tuo 2.5 kuullostaa vielä aika kylmältä ajalta. Siis mulle etelässä asuvalle. Puhuttiin asiasta sunnuntaina tämän keskeyttäneen kaverinkin kanssa. Saunomistahan voisi taas yrittääJälkikäteen aateltuna vi*uttaa koko tsemppaaminen, kun ajos meni kuitenkin wi*uiks... Ja toi vodka... Toinen pieni ahdistuksen aihe, se saunakin olis pitäny nähdäSiilinjärvellä n. 1100 km:n kohdalla olin kyllä hommasta luopumassa, mutta kiitos TeeVeen tsemppaamisen ja 15 min unien ottamisella siinä tebarin nurmikolla tuli sen verran voimaa että loppuun asti mentiin. Eli ensi kerralla mukaan buranaa, yöllä sadepuku päälle ja hemmetisti vaatteita. Paleleminen tulee kuitenkin....Tai oli mulla evästä ukrainalainen vodkapullo ja kolme lasia, ei päästy niitä nauttimaan
. Itteasiassa, yks oletus kyllä on, että jos oltas alkuperänen reitti ajettu, niin SS1000 olis ny suoritettu, mutta reittimuutos kesken ajon ei ehkä ollut viisain mahdollinen... Kaikki nyt vaan ei tule selvinpäin mieleen...![]()
Jos noita reittejä miettii, niin varmanpäälle pelatessa tekee kotimaassa reittisuunnitelman Genimapilla ja muistaa JOKA JUMALAN NURKASSA OTTAA KUITIN!!! EI TARVII OLLA TANKKAUSKUITTI, vaan riittää vaikka suklaapatukan ostaisi... Ja sitten reilusti ylimäärästä, siinähän sitä on ohjenuoraa. Mulla ei tullu vaatetuksen kanssa ongelmia, oikeastaan ainoastaan kädet paleli, hanskat olis saanu olla hiukka erilaiset.
JJJ... Lähetkö revanssireissulle 2.5.Vedetään toi sama reissu, MUTTA lähetään ajamaan kukin tahoillamme aamuyöstä, niin päästään varmaan vähän helpommalla, NIIN ja tehdään reittisuunnitelma Genimapilla, eikä tolla Zumon ohjelmistolla![]()
![]()
EDIT: niin, siis koitan kutsua itteäni saunomaan![]()
viime kesänä ajoin sen tonnisen...kylhän siitä kutina jäi...täytyy kattoo vaa et kerkeekö ajaa..näyttää meinaa jo aika kiireiseltä toi kesäKuinkas moni aikoo ens kesänä yrittää rautaperseajoa?
Itse ajattelin loppukesästä koettaa.
Mulle jäi sellainen fiilari, että SS1000 riittää ehdottomasti! Väsyneenä muutun (totaali-) kusipääksi ja saatan hönöillä liikenteessä?>Yhden ajaneena jäin heti koukkuun, pakko perseillä uudestaan.
Ensi kesänä BB1500 /36 tuntia, saa meinaan nukkuakkin välillä.
Tietääkös kukaan, pitääkö Ranskan motareilla maksaa moottoripyörästä ja kunka paljon?