WDW
New member
Otetaan tonne alustavia ilmottautumisia/kiinnostuneita.FaceBookis tapahtumana Cbr900rr IronButt ss1000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otetaan tonne alustavia ilmottautumisia/kiinnostuneita.FaceBookis tapahtumana Cbr900rr IronButt ss1000
Näyttää olevan kaksi identtistä tapahtumaa, toisessa 1 ja toisessa 2 osallistujaa.Otetaan tonne alustavia ilmottautumisia/kiinnostuneita.FaceBookis tapahtumana Cbr900rr IronButt ss1000
Se jonka on luonut Juha Mylly. Eli se jossa on hurjat kaks.Näyttää olevan kaksi identtistä tapahtumaa, toisessa 1 ja toisessa 2 osallistujaa.Otetaan tonne alustavia ilmottautumisia/kiinnostuneita.FaceBookis tapahtumana Cbr900rr IronButt ss1000
Jeps,olen myös tuota miettinyt jos ei näistä 900rr kuskeista oo mihinkäänTuossahan tuo vaihtoehto, järjestettynä ajotapahtumana.Kiinnostaisiko porukkaa enemmän "mutka" iron ?
Sekin olisi vaihtoehto mikäli jollain osallalistujalla olisi kelvollinen navi tuohon...
aika naftisti tuota aikaa, onkohan tuo minkälaisilla nopeuksilla laskettu..?Jeps,olen myös tuota miettinyt jos ei näistä 900rr kuskeista oo mihinkäänTuossahan tuo vaihtoehto, järjestettynä ajotapahtumana.Kiinnostaisiko porukkaa enemmän "mutka" iron ?
Sekin olisi vaihtoehto mikäli jollain osallalistujalla olisi kelvollinen navi tuohon...![]()
Tuo mutkareitti on ajettuna n. 1670 km ja ajoaika 23h45min laskettuna suurimmalla sallitulla nopeudella. Tankkauksia (= taukoja) on yhteensä 12 kpl, maks. tauko 15 min. Jos ajo on myöhässä aikataulusta, on taukoja lyhennettävä. Ylinopeus matkalla etapista-etappiin laskettuna aiheuttaa ajon hylkäyksenaika naftisti tuota aikaa, onkohan tuo minkälaisilla nopeuksilla laskettu..?Jeps,olen myös tuota miettinyt jos ei näistä 900rr kuskeista oo mihinkäänTuossahan tuo vaihtoehto, järjestettynä ajotapahtumana.Kiinnostaisiko porukkaa enemmän "mutka" iron ?
Sekin olisi vaihtoehto mikäli jollain osallalistujalla olisi kelvollinen navi tuohon...![]()
![]()