• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

IronButt/cbr 900rr

En ole rautapersettä ajanut mutta eikö iso osanottajajoukko hidasta etenemistä aika paljon?

Tiellähän ei ole ongelmaa, mutta sitten kun kaikki kurvaatte huoltoasemalle tankkaamaan ja ottamaan reittitodisteet niin 10 pyörän kanssa tulee melkoista säätöä. Kaksi-kolme pyörää mahtuu vielä yhtäaikaa tankkaamaan, mutta useamman kanssa tulee sitten odottelua. Ajaahan sen ajan toki kiinni...

Jos 1100xx porukka vetää lähes 40 pyörän voimin läpi niin en usko että 10pyörää tuottaa kovinkaan paljon hankaluutta.

Kiinnostaisiko porukkaa enemmän "mutka" iron ?
Sekin olisi vaihtoehto mikäli jollain osallalistujalla olisi kelvollinen navi tuohon...

Sekin olisi vaihtoehto mikäli jollain osallalistujalla olisi kelvollinen navi tuohon...
Tuossahan tuo vaihtoehto, järjestettynä ajotapahtumana.
Jeps,olen myös tuota miettinyt jos ei näistä 900rr kuskeista oo mihinkään
biggrin.gif

biggrin.gif
aika naftisti tuota aikaa, onkohan tuo minkälaisilla nopeuksilla laskettu..?
nixweiss.gif

biggrin.gif
aika naftisti tuota aikaa, onkohan tuo minkälaisilla nopeuksilla laskettu..?  
nixweiss.gif
Tuo mutkareitti on ajettuna n. 1670 km ja ajoaika 23h45min  laskettuna suurimmalla sallitulla nopeudella. Tankkauksia (= taukoja) on yhteensä 12 kpl, maks. tauko 15 min. Jos ajo on myöhässä aikataulusta, on taukoja lyhennettävä. Ylinopeus matkalla etapista-etappiin laskettuna aiheuttaa ajon hylkäyksen  
sad_orig.gif

Tää ei oo ihan ensikertalaisten juttu, mutta jos ootte jo ajaneet esim. SS1000-perusajon ja kiinnostusta on, ottakaa yhteyttä. Yhteystiedot löytyvät tuolla aikaisemmin olleen linkin kautta.

Back