Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä ollaan ja tällä hetkellä omaan makuun ja tarpeeseen Suzuki GSX1400 on ykköspaikalla.
Mutta XJR1300 ja CB1300 vielä mahdollisia.
Riippuu tietysti yksilöstä kunto, kilometrit, kulutusosat, hinta...
Suzukia menossa koeajamaan viikonloppuna.
Mikä vain valinta minkä teet itse on se oikea![]()
Eipä kunnossa olevissa kaasareissakaan mitään vikaa ole.
Täällä ollaan ja tällä hetkellä omaan makuun ja tarpeeseen Suzuki GSX1400 on ykköspaikalla.
Suzukia menossa koeajamaan viikonloppuna.
Ruiskun yhteydessä olevat osat eivät paljon iltapuhdetta aiheuta, kun niille ongelmille tuskin on mitään itse tehtävissä. Onko se sitten sitä huoletonta, tiedä häntä?
Tai sitten niille just nimenomaan voikin tehdä. Ohjelmoidaan "aivoihin" uudet kartat tai vaikka kelin mukaan kuski voi nakata toisen kartan peliin ns. lennossa. Tullaan hiukan uudempaan, tulee luistonestokin ja drive-by-wire mukaan. Jälleen tuli karttoihin uusia parametreja säädettäviksi = säätämisestä tuli vieläkin monipuolisempaa. Vaan teeppäs nuo sitten kaasari-pelille. Melkoinen velho saa jo olla, varsinkin jos tienpäällä lennossa alkaa noita uusiksi säätämään halutulle vääntökäyrästölleEihän siinä kauhean paljoa osia ole. Bensapumppu, suuttimet ja pari anturia. Toki ohjausyksikkö. Noille osille ei usein pysty mitään tekemään suuttimen puhdistusta lukuunottamatta. Osiahan niihin vaihdellaan, mutta onneksi aika harvoin. Osat voivat olla kalliita tai sitten ei.

Kohta kaivataan jo värejä televisioonkin.

Miule riittäs, että sais radioon kolmannen kanavan![]()
No kyllä ainakin itse tälläisenä wanhana insinörttinä kuolaan jo kieli pitkällä miten tuo täyssähköistyminen tulee tätä koko mp-sceneä muuttamaan, se kun tarjoilee aivan uskomattomat tekniset vapaudet jos niitä vain osataan hyödyntää. Hyvänä esimerkkinä kuinka VAG ja kumppanit ovat tyytyneet vain tekemään sähköversioita nykyisistä autoistaan, Teslan tehdessä suoraan sitä täyssähköä ja ovat siten sähköteknisesti ratkaisuiltaan valovuosia muita edelläKohta kaivataan jo värejä televisioonkin.

Itte oon kanssa miettinyt tuota äänettömyyttä, jos kaikki muut osa-alueet on kunnossa ja luotettavia. Se voi olla kyllä aika mahtava ajofiilis, kun matka-ajossa ei kuulu mitään ääntä muuta, kuin tuulen suhina.
...
Ajatteles nyt vaikka 2-vetoinen pyörä. Enää ei tartte sitä metrin leveätä takakumia pitoa varmistamaan, ohuemmillakin munkeilla jo pärjää. Maastossa voi painaa vaikka millaiseen spooriin ja tuo vain menee. Vääntää käytännössä täysillä jo heti liikkeelle lähdettäessä ja veto on todella hyvin kontrolloitavissa. Mikäs tuollaisella olisi möyriessä.
Edit: Jotenkin napsahti aiheeseen päivän Wumo
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/d45a48179132c8b3fa71b07a3a68ee8b.jpg.webp