Ixil  / Leo Vince

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kane80
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kane80

jepsan
Morjens, onkos mielipiteitä noista pöntöistä, olen jompia kumpia hankkimassa,Ixil muutaman kympin halvempi.

8250.jpg

Leo Vincestä en oikein tiedä mallin ulkonäköö, välillä vaikuttaa että oli sellainen "kartion" muotoinen tuo loppuosa, joissain taas "perinteinen pystylaippa" josta se nysä sitten napottaa.

Suitza osastolla lienee ei kukaan tuohon GSR:n ole putkia vaihdellu, joten tämä on tuollainen yleiskysely/mielipiteen haku noista putkista pyörän merkistä välittämättä, kiitos !

Ixilin putkista ainaki irtoo enemmä ääntä ku LeoVincest.. näin ainaki yleensä
smile_org.gif

ixilieistä tosiaan lähtee yleensä hyvä saundi.

Leo vincet on mun mielestä halpis änkkäreitä jotka ei välttämättä edes toimi toivotulla tavalla.

ixilieistä tosiaan lähtee yleensä hyvä saundi.

Leo vincet on mun mielestä halpis änkkäreitä jotka ei välttämättä edes toimi toivotulla tavalla.
Tästä olisin hiukan eri mieltä. Kokemusta LeoVinceistä kahdessa eri mopossa ja ei ole valittamista. Hinta/laatu suhde mielestäni hyvä, äänet kummassakin tapauksessa just sopivat ja dynon kertoman mukaan toimii loistavasti verrattuna muihin vastaaviin pyöriin eri merkkisillä slipareilla.

No en käy kinastelemaan sen enempiä. Toisaalta ne testit joita minä olen lukenut on leo vince ollut lähes poikkeuksetta huonoin. Eipä niitä montaa ole, mutta kuitenkin.
07 gigserissä leo vince jopa tiputti tehoja.

No en käy kinastelemaan sen enempiä. Toisaalta ne testit joita minä olen lukenut on leo vince ollut lähes poikkeuksetta huonoin. Eipä niitä montaa ole, mutta kuitenkin.
Säädettiinkö testissä seoksia? Jos ei säädetty niin ei ole mitenkään harvinaista että huipputeho jopa tippuu.

No kuka sliparia tehojen takia laittaa, eiköhän silloin pitäisi tehdä jotakin muutakin  
kaboom.gif
Moni laittaa ja olet ensimmäinen joka haluaa tehojen tippuvan.
pftroest.gif

Säädettiinkö testissä seoksia? Jos ei säädetty niin ei ole mitenkään harvinaista että huipputeho jopa tippuu.
Eka vedettiin säätämättä jossa leo vincet olivat ainoat jolla tehot tippuivat. Sitten säädettynä jolloin tehon lisäys oli leo vinceilla heikointa.
mm viime kesänä bike testasi putkia ja eiköhän noita netistä löydä enemmänkin.

Ilmeisesti vincen pönttö ei ole gikseriin paras mahdollinen. Varmasti parempiakin pönttöjä on olemassa kuin Vincen tekeleet, mutta ei yhden tuloksen perusteella vielä kannata hirveitä johtopäätöksiä tehdä.

No ei kannata ei, mutta mä oon jotenkin päätynyt siihen tulokseen ettei ne oo laadukkaita ja siksipä en itse niitä ostaisikaan.

Mä jättäisin ixilit hyllyyn jo sen takia että ovat aivan karseen näköset. Yhdessä R6 jammussa katselin tommosia ja ekana tuli mieleen jotku derbin tuning änkkärit. Äänet oli mmyös kovat ja rumat. Jos tarttis nimetä yks halpisänkkärimerkkin niin ixil keulis kyllä kärjessä.

No nämähän on makuasioita ja niistä ei voi ku kiistellä
tounge.gif
Itse laitoin omaan zetaan ixilin underseatit koska ne on niin hienot, ainaki omasta mielestä ja äänikin muuttui paljo miehekkäämmäksi
buttrock.gif
Ei oo enää sellaista hyttysen ininää! Voi olla että tehot laski tai sitte ehkä nousi, ihan sama
nixweiss.gif
Mulle se oli puhtaasti ulkonäköasia.

Mä jättäisin ixilit hyllyyn jo sen takia että ovat aivan karseen näköset. Yhdessä R6 jammussa katselin tommosia ja ekana tuli mieleen jotku derbin tuning änkkärit.  Äänet oli mmyös kovat ja rumat.  Jos tarttis nimetä yks halpisänkkärimerkkin niin ixil keulis kyllä kärjessä.
Juu ei nuo Ixilit sen enempää "merkki" kannut ole kuin Leo Vincetkään. Itse laittaisin ne jotka omaa silmää miellyttää eniten.

Ja niidenhän olisi pitäny jo tulla, mutta kas kummaa, eipä ole vielä aloitettu tehtaalla kuulema tekemäänkään, eli reilu pari viikkoa lisää odottelua...........

Isäukko heitti omaan suzukiinsa kiinni MIVV putket ja innostui vielä vaihtamaan väliputkenkin siihen jossa katti oli. Omasta mielestä oikeen mukavat äänet kyllä.

Mulla ny on kawassa kiinni Leovincen slipari, noh mielipiteitä on monia mutta mulla nyt ei ainakaan ole ollut valittamista. hyvin laulaa ja hyvältä näyttää työnjälki. Kaikki kappaleet istuu toisiinsa heittämällä ja hitsaukset ym. näyttää ammattilaisen tekemiltä, rumempaakin työnjälkeä olen nähnyt... tehoista en tiedä ku ei tajunnut penkittää tuota vakiona joten eletään toivossa että parannusta tuli
tounge.gif
suosittelen, huonompiakin slipareita on... Ja lopuksi, jos päädyt Leoon, älä vaan laita niitä reikälevyjä putkeen
talktohand.gif

Ei ainakaan banditissa tehot laskenut leo vincen asennuksen jälkeen.
vakio n.98hv/108Nm -> leovince +pcIII n.116hv/130,5Nm (ulkomuistista) ja takaselta tais olla 104hv/116Nm. Eagle racing , Kotka.
smile_org.gif

Back