Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se onkin aika lailla mahdotonta vakioputkella, koska äänenvaimennin ottaa kenttään ennen jalkatappia. Nerokasta suunnittelua Kawasakin insinööreiltäOikeenpuolimmaista tappia en oo saanu osumaan vielä koskaan. Yritän kyllä roikkua mahdollisimman paljon.
seppomiähen ex-kwaakussa ainakin oli akrapovic. laita talven tunauslistalle highpipe slipari, kiinteät tapit ja nahkapuku niin voip ensi kesä olla mukavampiSe onkin aika lailla mahdotonta vakioputkella, koska äänenvaimennin ottaa kenttään ennen jalkatappia. Nerokasta suunnittelua Kawasakin insinööreiltäOikeenpuolimmaista tappia en oo saanu osumaan vielä koskaan. Yritän kyllä roikkua mahdollisimman paljon.![]()
Kierrosajat Kemorassa tällä hetkellä jotain luokkaa 1:21 ja tuntuu tapit sekä tuo surkea äänenvaimennin raapivan lähes joka mutkassa maahan. Samaten kuten gore-puvun polvi. Tuota äänenvaimenninta pitää yrittää askarrella lähemmäs mopon runkoa, se onkin niin hassun sivulla. Ilmeisesti kaikilla muilla on slipari jolloin ongelmaa ei esiinny![]()
![]()
Tuossa suhteessa ohjeellisten aikojen otto on kannattavaa. Jos omat ajat poikkeaa paljon nopeampien, samalla kalustolla ajavien ajoista, niin syytä kannattaa hakea muualta kuin siitä kalustosta..Jos 1.21 aikoja Kemorassa ja kallistusvarat ongelma niin oikea korjaus ei kyllä ole jalkatappien korotus tai kapeampi/korkeampi putki. Ainakaan 04 kwaakussa.
siinä on myös se seikka, että ihmisaivot ei välttämättä _anna_ sen pyörän kallistua niin paljon oikeelle kun se antaa vasemmalle.Se onkin aika lailla mahdotonta vakioputkella, koska äänenvaimennin ottaa kenttään ennen jalkatappia. Nerokasta suunnittelua Kawasakin insinööreiltäOikeenpuolimmaista tappia en oo saanu osumaan vielä koskaan. Yritän kyllä roikkua mahdollisimman paljon.![]()
Suosittelen aivan aluksi kunnon nahkapuvun ostoa, ajotekniikan hiomista ja vasta sen jälkeen pyörän modifiointia. Toki jousitus pitää säätää kohdalleen, mutta muuten kyllä ehdottomasti ensimmäiseksi ostamaan kunnon nahkapuku, jotta voit ottaa kunnon ajoasennon!Kiitos taas raadille asiantuntevista neuvoista. Olen kyllä jokaisella ajokerralla huomannut kuinka mutkanopeus kasvaa mutta rojut ottavat kenttään entistä vähemmän. Eli tarvitsen yhä vain lisää treeniä josta seuraa lisää ajotekniikkaa ja sitä myötä lisää vauhtia. Sitä vain on niiiin malttamaton, kovempaa on päästävä keinolla millä tahansa![]()
Ehkä tuota putken asentoa voi yrittää modata pienellä vaivalla niin ei kuluisi puhki, samaten Diablot jos vaihtaisi Diablo Corsiin. Viimeksi tuntui joissain ulostuloissa pientä luistoa takapäässä.
Tuo kierrosaika 1.15 Kemorassa kuulostaa jo pelimiehen ajalta. No, ehkä neljän rata-ajopäivän kokemuksella siihen ei vielä ole tarkoituskaan päästä. Hyvä tietää että omassa mopossa on varaa, toivottavasti kuskissakin.
Ei ole tarkoitus ei.Tuo kierrosaika 1.15 Kemorassa kuulostaa jo pelimiehen ajalta. No, ehkä neljän rata-ajopäivän kokemuksella siihen ei vielä ole tarkoituskaan päästä. Hyvä tietää että omassa mopossa on varaa, toivottavasti kuskissakin.
Aivan loistavasti kirjoittettu aiheesta, oikeestaan kaikkien noiden combolla päätin oman kuluvan kauteni juhannusviikonloppuna Kemorassa. Vauhtia oli löytynyt viime aikoina mukavasti lisää, samat sliksit 5:ttä päivää alla eihän niiden kanssa jaksa turata, "vähän lipsuu ja paljon raapii muttei se mitään, tää on hallus", jos tota nopeempaa kaveria vähän seurais. Karusellimutkasta highsiderista yläviistoon ja pieni mutta vittumainen luunmurtuma (ois voinu käydä paljon pahemminkin, MotoGP tason varusteet pelasti aika paljon ja taas meni 1 potta entiseks) ranteeseen. Kipsi räpylässä ainakin syyskuun alkuun, ens kesänä sitten uudella maltilla/nöyryydellä radalle...Ei ole tarkoitus ei.Tuo kierrosaika 1.15 Kemorassa kuulostaa jo pelimiehen ajalta. No, ehkä neljän rata-ajopäivän kokemuksella siihen ei vielä ole tarkoituskaan päästä. Hyvä tietää että omassa mopossa on varaa, toivottavasti kuskissakin.
1.
-vauhti lisääntynyt lyhyessä ajassa paljon
-kallistusvarat loppuvat kesken, ja kuski on siitä hiukan innostunut ja vaikka toisin sanoo ja meinaa niin ei pysty hillitsemään itseensä. Ehkä joku ohitti ja piti pysyä perässä tai tarjoitui mahdollisuus "ottaa jonkun toisen päänähka" tai sit innostus muuten vaan kasvoi liian suureksi.
-Rojut maahan, pyörät ilmaan ja ulos mennään.
Tästäkin yksi esimerkki kaveripiiristäni tältä vuodelta, ja aika usein näkee juuri tämmöisiä kumpsahduksia.
2.
Lipsumista esiintyy mutta sehän on vain siistiä, yritetään vielä vähän rajummin tulla ulos siitä mutkasta.
Jep.
Eräs erittäin tuttu kaveri, 2003 ja tyhmä kun on niin uudestaan 2004.
3.
Renkaan vaihtamista uusiin mietitään, päätetään että kyllä näillä nyt yhden kisan vielä ajaa, jos loppuu kesken niin hiljennetään, ei tämä ole tärkeä kisa, kokemusta vaan haetaan.
Ajaminen tuntuu paskalta, ei ole pitoa, lipsumista ja sladia esiintyy harva se mutka, vauhti hiljenee (1,5-2sek jälkeenpäin todettuna) ja vielä 5 kiierrosta jäljellä. Noh ajetaan nyt loppuun asti.
Kilpailija yrittää ohi eikä semmoista voi sallita ollenkaan. Peitetään ensin ja jossain vaiheessa ajattellaan että ei perhana, ei tässä nyt voi näin vässykkämäisesti ajella.
Jep jep.
Se moi, puolitoista viikkoa sitten.
Se aivan klassisinhan on että tuntuupa hyvältä, tämä homma on hanskassa, lisätäänpäs vauhtia.
Tampereen Motokeitaalla on myynnissä SP1, jonka putket näyttää radalla naarmutetuilta.Kawassa taitaa olla aika lyhyet ne feelerit, toisin kuin esim. veturissa, jossa ne on n. 5cm pitkätNoista jalkatappien "nystyröistä", feelereistä vaan, että omasta mielestä ihan toimivat rajoittimet, sillai muistutuksena että eiköhän riitä kallistuskulma jo. En itse niitä pois ottaisi. Niin kun jo sanottiin, vauhtia voi tulla jonkin verran ilman että olisi sen isompaa tarvetta kallistaa se aivan loppuun asti. Ehkä sitten jos ryhtyy kilpaa ajamaan.Taitavat olla lähinnä sitä varten, ettei ota muut romut ensin kiinni.. vakioputkella jossain pyörissä ongelma.![]()