Vähän yllätti tulos:
1. Kawa
2. Honda
3. Suzuki
4. Yamaha
Katukäyttöön järjestys oli:
1. Kawa
2. Honda
3. Suzuki
4. Yamaha
Radalle järjestys oli:
1. Kawa
2. Suzuki
3. Honda
4. Yamaha
Radalla Honda oli nopein, mutta alusta keräsi kritiikkiä. Myös moitittiin ala- ja ylävääntöä. Vastaavasti keskialueen teho oli joukon paras, myös keveys (yli 10 kiloa kevyempi kuin toiseksi kevein) ja ketteryys sai kiitosta.
Kawassa kiiteltiin moottoria ja runkoa. Radalla oli toiseksi nopein, mutta huomattavasti helpompi ajaa kuin Honda. Moitteita tuli alakierrosten värinöistä ja epämukavuudesta katuajossa.
Varttimaililla järjestys oli:
1. Suzuki
2. Honda
3. Yamaha
4. Kawasaki
Hitaimman ja nopeimman ero oli 0,21 s @ 3,0 km/h.
Ja suurimman liioittelun kohde - punnitut, aikuisten oikeasti oikeat painot:
kuivapaino/märkäpaino
1. Honda 187 kg / 200 kg
2. Kawa ja Yamaha 198 kg / 210 kg
4. Suzuki 200 kg / 213 kg
1. Kawa
2. Honda
3. Suzuki
4. Yamaha
Katukäyttöön järjestys oli:
1. Kawa
2. Honda
3. Suzuki
4. Yamaha
Radalle järjestys oli:
1. Kawa
2. Suzuki
3. Honda
4. Yamaha
Radalla Honda oli nopein, mutta alusta keräsi kritiikkiä. Myös moitittiin ala- ja ylävääntöä. Vastaavasti keskialueen teho oli joukon paras, myös keveys (yli 10 kiloa kevyempi kuin toiseksi kevein) ja ketteryys sai kiitosta.
Kawassa kiiteltiin moottoria ja runkoa. Radalla oli toiseksi nopein, mutta huomattavasti helpompi ajaa kuin Honda. Moitteita tuli alakierrosten värinöistä ja epämukavuudesta katuajossa.
Varttimaililla järjestys oli:
1. Suzuki
2. Honda
3. Yamaha
4. Kawasaki
Hitaimman ja nopeimman ero oli 0,21 s @ 3,0 km/h.
Ja suurimman liioittelun kohde - punnitut, aikuisten oikeasti oikeat painot:
kuivapaino/märkäpaino
1. Honda 187 kg / 200 kg
2. Kawa ja Yamaha 198 kg / 210 kg
4. Suzuki 200 kg / 213 kg