Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun omassa "nypytys" alkoi 16000 km:n jälkeen.Hankin juuri käytetyn GSX1400:n jossa etujarru nypyttää. Pyörä on uutena ostettu ee-speediltä ja tehdastakuu voimassa. Mahtaako jarrulevyt kuulua takuun piiriin vai onko ne rajattu kuluvina osina takuun ulkopuolelle?
Sama juttu mulla Z750:ssä. Jarrut täristi ja olin melkein varma että levyt on menneet. Palat oli lasittuneet ja kulutuspinta oli erittäin epätasainen, palat oli murtuneet reunoilta ja kulutuspinnastakin oli lähtenyt ihan pieniä murusia irti.Minulla oli aivan vastaava "nypytysongelma" gsx1400:ssa...syyksi epäiltiin ensin kieroja jarrulevyjä, mutta syyksi osoittautuikin jarrupalat, joiden pinta oli lasittunut ja tämä aiheutti "nypytystä". Uusien jarrupalojen vaihdon jälkeen ongelma katosi täysin.
äläppä vielä hötkyile koetas "kelluuko"jarrulevyt kunnolla eli josMulla on gixussa niin että kun jarruuttaa pehmeesti niin tuntee että jossain kohti nappaa kiinni enemmän kun toisessa ja jos kovemmassa vauhdissa jarruttaa kunnolla niin peilit ja kaikki tärisee oikeen kunnolla.
Palat vaihdoin ei auttanut, eli taitaa olla levyjen vuoro.
Kaverilla vastaava tilanne Turun TR-pyörässä, liike ei myöntänyt virhettään ja maahantuojakaan ei suostunut takuulla laittamaan.....Outoa mutta totta. Tarviiko sitä takuuta sitten mihinkään kun mitään ei korvatakkaan ( tässä tapauksessa)!!!Mulla oli 3 millin heitto toisessa ja toinen oli 2 milliä kierossa. Tämä siis Euromasterin vaihdettua eturenkaan. Olivat kai hiukan kovakouraisesti irroittaneet eturengasta, uudet tuli onneksi ilman käsirysyä.![]()