Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jokaisella kuljettajalla on siis joku itse valittu jarrumerkki, elikkä radalle ei ole mitään tälläisiä valmiiksi laitettu?Se on paikka josta jarrutus aloitetaan. Yleensä radalla jokin asfaltissa oleva ura tai muuten selvästi näkyvä paikka tms.
Juuri näin. Mitään "pituushyppääjien ponnistusmerkkejä" siellä ei kuitenkaan oleJokaisella kuljettajalla on siis joku itse valittu jarrumerkki, elikkä radalle ei ole mitään tälläisiä valmiiksi laitettu?Se on paikka josta jarrutus aloitetaan. Yleensä radalla jokin asfaltissa oleva ura tai muuten selvästi näkyvä paikka tms.
Huomasin Ahvenistolla jotain merkkejä, viivoja ja kylttejä (50, 100, tms) mutta en huomannut kysyä mikä tarkoitus niillä on.
Kyllähän nuo laput osuvat aika hyvin kohdilleen monellakin radalla..Juuri näin. Mitään "pituushyppääjien ponnistusmerkkejä" siellä ei kuitenkaan oleJokaisella kuljettajalla on siis joku itse valittu jarrumerkki, elikkä radalle ei ole mitään tälläisiä valmiiksi laitettu?Se on paikka josta jarrutus aloitetaan. Yleensä radalla jokin asfaltissa oleva ura tai muuten selvästi näkyvä paikka tms.
Huomasin Ahvenistolla jotain merkkejä, viivoja ja kylttejä (50, 100, tms) mutta en huomannut kysyä mikä tarkoitus niillä on.![]()
Voihan noita kilpiäkin pitää merkkeinä, mutta harvemmin vaan osuvat oikealle kohdalle.