Jarruremonttia

Parempi olisi kun pysyisi erossa Suzukin pääsylkistä. Mutta jos haluaa todetusti huonon pääsylkän niin sitten mieluummin K9 tai uudemman, koska vanhemmissa on eri kokoinen mäntä (vanhempien mallien satuloiden männät on eri kokoiset vs K9.)
 
Kiitos ja kumarrus kaikille auttaneille,taistelu ja ressi näyttäs olevan ohi ja voi keskittyä olennaiseen.
Eilen laitoin jarrunesteet järjestelmään ja ilmasin,sit tutkailin joka liitosta miten pitää,ei vuotoja ja eikun kylille suhaamaan:orgmp:
Pyörä Talliin ja kaikki saumat läpi,edelleen kuivat näyttäs siis kaikki toimivan,niissä teräspunos banjoissa on naarmuja joten koko show johtui niistä,en sit tiedä uutena ne myytiin mp pitstopissa paketti oli aukastu mut kaikki suojat oli letkuissa ja banjot ja prikat oli puhtaassa pikku minigrpissä ja käyttämättömän näköisiä,tiedä sitten enkä jaksa miettiä onnellinen ku o jarrut mopos:)
Ja onhan siinä ny uudet nesteet full sintteripalat ja satuloitten männät on putsattu ja herkistelty samoin niitit.
Välityksetkin samalla vaihdoin -1/+2 on komee renthalin elaksoitu kulta alumiinirissa takana.
 
Ja onhan siinä ny uudet nesteet full sintteripalat ja satuloitten männät on putsattu ja herkistelty samoin niitit.

Hyvä, että toimii. Nykysin muuten käytännössä kaikki jarrupalat on sinteripaloja. Eroja on sitten jarrupalan materiaalissa. Esim. Brembolla antaa paloille kitkakerroin käppyrät eri lämpötiloissa.
 
Back
Ylös