caferacer81
New member
Moi,
Hankin vasta 1980 vuoden BMW R100rt pyörän. Vaihdoin eteen uuden kumin ja huomasin rengasta takaisin laittaessa että jarrut laahaa pahasti.
No, seuraavaksi otin renkaan pois ja koitin painaa jarrukahvaa ja huomasin että palat menivät kiinni mutta eivät palauta. Jarrunesteen pinta vain laski säiliössä joten neste ei palaudu takaisin säiliöön. Mitä kannattaisi tehdä seuraavaksi että homman sais kuntoon? Neste on sen väristä että sen vaihdan jokatapauksessa. Mistä tiedän onko kyseessä tukos nesteen palautusreiässä vai tapahtuuko sama ilmiö jos mäntä on jumissa? Enkä kyllä löytäny jarrusäiliöstä kyseistä palautusreikää...
Pasi
Hankin vasta 1980 vuoden BMW R100rt pyörän. Vaihdoin eteen uuden kumin ja huomasin rengasta takaisin laittaessa että jarrut laahaa pahasti.
No, seuraavaksi otin renkaan pois ja koitin painaa jarrukahvaa ja huomasin että palat menivät kiinni mutta eivät palauta. Jarrunesteen pinta vain laski säiliössä joten neste ei palaudu takaisin säiliöön. Mitä kannattaisi tehdä seuraavaksi että homman sais kuntoon? Neste on sen väristä että sen vaihdan jokatapauksessa. Mistä tiedän onko kyseessä tukos nesteen palautusreiässä vai tapahtuuko sama ilmiö jos mäntä on jumissa? Enkä kyllä löytäny jarrusäiliöstä kyseistä palautusreikää...
Pasi
Kaikki ei vaan osaa, koskaan.