• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jäsenkortti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yazaku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oisko pauttiarallaa koko ylläpito (ainakin melkein) Kanarianlintuja bongailemassa... Palaavat viikon päästä.

Tuo SuperBikersin Nahkapäivät jäsenille 17.3.2012 ! vaan tuppaa lähenemään ja alkaa ihan oikeesti huoli iskemään että missä se kortti luuraakaan tänä vuonna.

Mulla myös maksettu 31.1. Tosin eiköhän se sieltä kohta tule, viime vuonnakin kortti tuli heti sen jälkeen kun muisti ihmetellä sen viipymistä. Olin (silloinkin) sattumalta maksanut juuri kun edellinen erä kortteja oli toimitettu, niin kesti sitten.

Viime vuonna tuli viikon parin sisään, nyt on jo yli kuukausi kierinyt eikä mitään ole kuulunut/näkynyt.
Ja veikkaan että kohtalotovereita on kymmeniä, jos ei satoja.

Mulla on henkilökohtaisesti sama juttu eli kortti on ollut "postissa" jo reilun ajan. Sain kuitenkin tietoa aiemmin tällä viikolla, että painoon lähti alkuviikosta suurempi erä kortteja joten vahvasti uskon, että niitä pitäisi kilahdella postilaatikosta nyt alkavalla viikolla - toivottavasti jo heti alkuviikosta.

Tiedote !

Mikäli käy niin ettei jäsenkortti syystä tai toisesta ole ehtinyt käteen ennen Superbikersin nahkapäiviä, nii ei hätää.

Olen sopinut Superbikersin kanssa että nettipankista tulostettu kopio maksetusta 2012 Motorg ry:n jäsenmaksusta kelpaa jäsenkortin sijaan.

Tulostetussa kuitissa tulee siis näkyä maksaja, saaja, summa 40€ sekä arkistointitunnus (joka tulee kuittiin automaattisesti kun se on maksettu).

Viimeksi muokattu:
Korttien toimitusaikaan varmaan vaikuttaa se milloin tilaus lähtee valmistajalle?
Olisiko hyvä tiedottaa vaikka jossain ketjussa milloin tilaukset ovat lähteneet valmistajalle tms. Oma kortti tuli varsin nopeasti, mutta taisin laittaa tilauksen oikea aikaisesti :D

Viimeksi muokattu:
No nyt oli kortti tullut! :)
Hauskasti säästeliäs yhdistyksemme onnittelee oheiskirjeessä vuoden 2011 jäsenyydestä ja kertoo, että sivustollekkin ollaan tekemässä isompaa uudistusta.. :D
Kortti on sentään vuoden 2012 mallia:thumbup:

Mulla myös maksettu 31.1. Tosin eiköhän se sieltä kohta tule, viime vuonnakin kortti tuli heti sen jälkeen kun muisti ihmetellä sen viipymistä. Olin (silloinkin) sattumalta maksanut juuri kun edellinen erä kortteja oli toimitettu, niin kesti sitten.

Ja näin kävi nytkin. :thumbup: Ihan hieno kortti taas, kiitosta.

Juu itsellekin oli tullut kortti tänään ja samoin saatekirje oli vuosimallia 2011, joka on tainut lähteä vaikka kuinka monelle jäsenelle :kääk: Nyt jo lähteneitä ei varmasti saada enää korjattua, mutta yritetään fiksata tilanne vielä lähteviä saatekirjeitä varten.

Tiedote !

Mikäli käy niin ettei jäsenkortti syystä tai toisesta ole ehtinyt käteen ennen Superbikersin nahkapäiviä, nii ei hätää.

Olen sopinut Superbikersin kanssa että nettipankista tulostettu kopio maksetusta 2012 Motorg ry:n jäsenmaksusta kelpaa jäsenkortin sijaan.

Tulostetussa kuitissa tulee siis näkyä maksaja, saaja, summa 40€ sekä arkistointitunnus (joka tulee kuittiin automaattisesti kun se on maksettu).

Voi rähmä.
Mää maksoin vaan 25€ ja se lukee kuitissakin.

Kyllä mulla on saatekirje mallia 2012, mutta mä maksoinkin jäsenyyden jo viime vuonna.:p

No nyt oli kortti tullut! :)
Hauskasti säästeliäs yhdistyksemme onnittelee oheiskirjeessä vuoden 2011 jäsenyydestä ja kertoo, että sivustollekkin ollaan tekemässä isompaa uudistusta.. :D
Kortti on sentään vuoden 2012 mallia:thumbup:

Minulla lukee saatekirjeessä: Tässä saapuu MotOrg ry:n jäsenkortti vuodelle 2012 !

Täytyi oikein tarkistaa/lukea teksti:grin: Korttihan saapui "aikoja sitten"!

Olin myös maksanut aikoja sitten 20.01.2012,tarkistin!:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Saankos mä nyt tupla-alennukset kaikesta kun tänään tuli jo toinen kortti.:p

Back