Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki RR-mallin tapit on jäykkiä. Kun mopo kaatuu, niin jäykät tapit suojaa pyörää ja ehkä kuskiakin.Eihän asia mulle kuulu, mutta ihan mielenkiinnosta: Miksi niistä pitää tehdä jäykät? Sen ymmärrän, jos jäykistä tekis saranoidut...
No älä nyt viitsi, ne mitään suojaa kuin korkeintaan teoriassa. Ei kyllä edes teoriassa.. Parempia selityksiä.Kaikki RR-mallin tapit on jäykkiä. Kun mopo kaatuu, niin jäykät tapit suojaa pyörää ja ehkä kuskiakin.
Kaatumatattien kanssa kyllä suojaa. Samalla jää pyörän ja asfaltin väliin edes pieni rako, joka auttaa jos jalka jää lowsiderissa väliin. Ja tuntuma pyörään on suorempi kuin nivelletyllä tapillaNo älä nyt viitsi, ne mitään suojaa kuin korkeintaan teoriassa. Ei kyllä edes teoriassa.. Parempia selityksiä.Kaikki RR-mallin tapit on jäykkiä. Kun mopo kaatuu, niin jäykät tapit suojaa pyörää ja ehkä kuskiakin.
No hyvä on, en väitä vastaan. Nyt vaan jonku pitäis selittää miksi sitte mun(kin) mopossa on saranoidut tapit. Kai niistä kuitenkin jotain hyötyä on, kun jokaisesta nykymoposta moiset löytyy..Kaatumatattien kanssa kyllä suojaa. Samalla jää pyörän ja asfaltin väliin edes pieni rako, joka auttaa jos jalka jää lowsiderissa väliin. Ja tuntuma pyörään on suorempi kuin nivelletyllä tapillaNo älä nyt viitsi, ne mitään suojaa kuin korkeintaan teoriassa. Ei kyllä edes teoriassa.. Parempia selityksiä.Kaikki RR-mallin tapit on jäykkiä. Kun mopo kaatuu, niin jäykät tapit suojaa pyörää ja ehkä kuskiakin.
Voiskohan olla siks että jos se tappi ottaa johonkin kiinni, niin se taittuu tieltä pois.. ja kun mopoa kanttaa niin paljon että ottaa tapit asfalttiin, niin siinäkin ehkä auttaa että tappi antaa vähän myöten.. (ei koske puimureita)No hyvä on, en väitä vastaan. Nyt vaan jonku pitäis selittää miksi sitte mun(kin) mopossa on saranoidut tapit. Kai niistä kuitenkin jotain hyötyä on, kun jokaisesta nykymoposta moiset löytyy..
kyllä suojaa.nimim. kokemusta on...No älä nyt viitsi, ne mitään suojaa kuin korkeintaan teoriassa. Ei kyllä edes teoriassa.. Parempia selityksiä.Kaikki RR-mallin tapit on jäykkiä. Kun mopo kaatuu, niin jäykät tapit suojaa pyörää ja ehkä kuskiakin.
Olen myös noita kattellut eikä oo tullu vastaan. Menee melkeen koko rearsetin ostoon.. ovat vaan niin pirun hintavia.. >400eNe kellä jäykät tapit on niin mistä olette ostaneet?
Tuota minäkin vähän meinaan.. Joskus hamassa menneisyydessä meinasin katkaista nilkkani jäykkään jalkatappiin mökkipolulla.Tuosta suojaavuudesta: Minkä takia ylipäätään joustavia tehdään, jos jäykät suojaavat paremmin? Oisko siinäkin jotain turv. näkökohtia?
Nehän antavat periksi pyörän liikkuessa eteenpäin jos eteen sattuu joku este kuten jalka...
Kunnon varusteet nousee taas arvoonsa.. kunnon saappaasta ei mene tappi läpi, ja puvussakin on polvi ja säärisuoja. Goret + touringsaappaat ei tuossa auta mitään..Inttikaverille tosin oli käynyt kevarilla hieman huonommin, kun kaadossa oli jäykkä tappi mennyt pohkeesta läpi.