• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

jeeessss..... zx-10r tuli:)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ace73
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ace73

New member
juu,tänään läksi sit ysi ärrä maailmalle ja kymppi ärrä tilalle.300km tehty tuttavuutta,enkä kyl moitittavaa löydä,voimooki tuntus olevan ihan mukavasti  
wink.gif
nyt tais käyvä niin et oon  
inlove.gif
 
Onnee munki puolesta! Onko jo ohjausiskari paikoolla?
 
Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.
Samaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...
Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskaria
nixweiss.gif
 
Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.
Samaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...
Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskaria  
nixweiss.gif
Riippuu varmaan ajotyylistä, ja siitä kuinka rivakasti sillä ajelee. Jos reippaammin ajelee, tai radalla, niin en vois kuvitella miten sillä selviää ilman ohjausiskaria? Eikös Johtajallakin meinannu radalla käydä alussa hassusti muutaman kerran ilman ohjausiskaria?
 
Nopeudet kyllä vaikuttaa tohon keulan hermostuneisuuteen paljon. Ennen ohjausiskarin asennusta ei juurikaan yli 200 km/h tohtinu kiihdyttää, kun keula puisti niin törkeesti ETTÄ! Keula puisti todella pahasti juuri kiihdytettäessä, eli aina silloin kun keula alkaa kevenemään. Mutta huomaa tuon ohjausiskarin tarpeellisuuden myös vakionopeudella ajettaessa, on huomattavasti vakaampaa meno. Suosittelen!
 
Nopeudet kyllä vaikuttaa tohon keulan hermostuneisuuteen paljon. Ennen ohjausiskarin asennusta ei juurikaan yli 200 km/h tohtinu kiihdyttää, kun keula puisti niin törkeesti ETTÄ! Keula puisti todella pahasti juuri kiihdytettäessä, eli aina silloin kun keula alkaa kevenemään. Mutta huomaa tuon ohjausiskarin tarpeellisuuden myös vakionopeudella ajettaessa, on huomattavasti vakaampaa meno. Suosittelen!
Just näin! Kyllä toi entinen Gixxeri ja R1 vaativat myös ehdottomasti ohjausiskarin! Gixxerin ohjausiskari oli syytä vaihtaa parempaan, orkkis on aika kelvoton...
 
Juu ohjausiskari ehdottomasta, kannattaa harkita tota Tobyä jota Rm-heino myy, halvenpi ja paljon sironman näköinen kuin öhlärin vastaava.
 
Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.
Samaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...
Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskaria  
nixweiss.gif
en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...
wink.gif
 
Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.
Samaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...
Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskaria
nixweiss.gif
en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...
wink.gif
Jos kuitenkin sen iskarin aiot laittaa, niin laita heti, tuskin ne ens kesänä halvempia on. Ja todennäköisyys, että olet vielä ehjänä kertomassa miltä pyörä tuntuu nostaessaan tassua parissa sadassa on ainakin paljon suurempi. Onnea vaan pyörälle ja malttia.
 
sanoi:
en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...
wink.gif
Käyppäs kokeileenkin hieman vanhemmalla asfaltilla, jossa on epätasaisuuksia, routapatteja yms. Alkaa se keula olla sitten todella levoton. Ja pelottavinta on - niin kuin joku jo sanoikin - kun pyörä keventelee keulaa vielä parin sadan vauhdeista.
 
sanoi:
en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...
wink.gif
Käyppäs kokeileenkin hieman vanhemmalla asfaltilla, jossa on epätasaisuuksia, routapatteja yms. Alkaa se keula olla sitten todella levoton. Ja pelottavinta on - niin kuin joku jo sanoikin - kun pyörä keventelee keulaa vielä parin sadan vauhdeista.
testailin juuri railoisella,pomppuisella vanha pintaisella pätkällä ja eihän se tietenkään mikään juna ole kovemmissa vauhdeissa mut enemmän jännitystä oli ysillä kikkaillessa. siinä kun tilanne tuli päälle aina hieman yllätyksenä,ekaks täysin vakaata menoa ja yhtä äkkiä onki kauhia vatkaus päällä  
crazy.gif
juu, aiemmin olikin juttua niist tobyn iskareist, 390 euroo ei oo kyl ollenkkaan paha jos on vielä toimiva kapistus.
 
Back
Ylös