Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
varmaan menee ens kesän hankintoihin kuten kaikki muutkin härpäkkeet, aika karsee on se orggis vilkku/kilpi hässäkkä...Onnee munki puolesta! Onko jo ohjausiskari paikoolla?
nii on se on ihan järkyttävä heti pois vaan.varmaan menee ens kesän hankintoihin kuten kaikki muutkin härpäkkeet, aika karsee on se orggis vilkku/kilpi hässäkkä...Onnee munki puolesta! Onko jo ohjausiskari paikoolla?
Samaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.
Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskariaSamaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.
Riippuu varmaan ajotyylistä, ja siitä kuinka rivakasti sillä ajelee. Jos reippaammin ajelee, tai radalla, niin en vois kuvitella miten sillä selviää ilman ohjausiskaria? Eikös Johtajallakin meinannu radalla käydä alussa hassusti muutaman kerran ilman ohjausiskaria?Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskariaSamaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.![]()
Myös uusi zx-6r tuntui paljon hermostuneemmalta kuin gsx-r600, jossa on "vain vakioiskari". Uskoisin tuon isomman pelin tarvitsevan ohjausiskaria vielä kipeämmin..?Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.
Just näin! Kyllä toi entinen Gixxeri ja R1 vaativat myös ehdottomasti ohjausiskarin! Gixxerin ohjausiskari oli syytä vaihtaa parempaan, orkkis on aika kelvoton...Nopeudet kyllä vaikuttaa tohon keulan hermostuneisuuteen paljon. Ennen ohjausiskarin asennusta ei juurikaan yli 200 km/h tohtinu kiihdyttää, kun keula puisti niin törkeesti ETTÄ! Keula puisti todella pahasti juuri kiihdytettäessä, eli aina silloin kun keula alkaa kevenemään. Mutta huomaa tuon ohjausiskarin tarpeellisuuden myös vakionopeudella ajettaessa, on huomattavasti vakaampaa meno. Suosittelen!
en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskariaSamaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.![]()
Jos kuitenkin sen iskarin aiot laittaa, niin laita heti, tuskin ne ens kesänä halvempia on. Ja todennäköisyys, että olet vielä ehjänä kertomassa miltä pyörä tuntuu nostaessaan tassua parissa sadassa on ainakin paljon suurempi. Onnea vaan pyörälle ja malttia.en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...Toi on muuten siinä mielessä jännä juttu et aika erilaisia mielipiteitä asiasta löytyy...esim. monessa lehdessä on sanottu et ohjausiskaria ei tarvi kun jousituksen säätää oikein, eikä pyörää pidetä muutenkaan ihmeellisen villinä, kun taas toiset pitää pyörää tappavan vaarallisena ilman ohjausiskariaSamaa mieltä.. Se keula on hengenvaarallinen ilman ohjausiskaria...Laita se ohjausiskari ensin. Muu modaus on paljon kivempaa kun on itse ehjänä.![]()
![]()
Käyppäs kokeileenkin hieman vanhemmalla asfaltilla, jossa on epätasaisuuksia, routapatteja yms. Alkaa se keula olla sitten todella levoton. Ja pelottavinta on - niin kuin joku jo sanoikin - kun pyörä keventelee keulaa vielä parin sadan vauhdeista.sanoi:en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...![]()
testailin juuri railoisella,pomppuisella vanha pintaisella pätkällä ja eihän se tietenkään mikään juna ole kovemmissa vauhdeissa mut enemmän jännitystä oli ysillä kikkaillessa. siinä kun tilanne tuli päälle aina hieman yllätyksenä,ekaks täysin vakaata menoa ja yhtä äkkiä onki kauhia vatkaus päälläKäyppäs kokeileenkin hieman vanhemmalla asfaltilla, jossa on epätasaisuuksia, routapatteja yms. Alkaa se keula olla sitten todella levoton. Ja pelottavinta on - niin kuin joku jo sanoikin - kun pyörä keventelee keulaa vielä parin sadan vauhdeista.sanoi:en kyl täys-kiihdytykses huomannu ihmeempää levottomuutta etupäässä, keponenhan se kyllä on...![]()