• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Joensuu miittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Makkaranpaisto paikkoja oon yrittäny tässä kattella Joensuun seudulta jonne vois aina mopolla päräyttää kyrsää paistamaan, mut aika huonosti on löytyny.. Melkein jokaiseen pitää patikoida jonkun matkaa että pääsee nuotiopaikalle..

Osaisko joku antaa vinkkiä missä olis hyviä paikkoja, ei tarttee ihan mopolla päästä nuotion viereen muttei nyt kuitenkaan kiinnosta kilometriä kävellä varusteet päällä..
Puntarikoskella Häikänniemessä on yksi makkaranpaistopaikka mihin pääsee pyörällä ihan viereenkin. Tosin puista voi olla kapelo kun paikka on kohtalaisen suosittu. Kylätoimikunta tuo puita omiin tapahtumiinsa kylläkin mutta muutama klapi tarakalla ei ole hätävarjelun liioittelua.
Samoin Puntarikosken voimalaitokselta lähtee yksi tie alakanavalle päin missä on kanssa nuotiopaikka mutta puut joutuu sinnekin tuomaan itse ja viemään roskat pois.
Edittiä: Niin ja Puntarikosken sillan kupeessa on kanssa paikka jossa voi tulistella, ja taas omat puut mukaan.

Onnittelut seitsenkymppiselle joukkomme jäsenelle! Toivottavasti juhlat sujuivat hyvin.

En tiijä, mitä tässä pitäis tehdä kun tuntuu että tänä suvena avo-AUTOILU kiehtoo mieltä enemmän kuin  
062802moto_prv.gif

Mikä neuvoksi  
omg.gif
??
t. nimim. epätietoinen ajotakin kääntäjä(kö)

Noni, nyt olisi suunnitteilla moottoripyörä/piikkimiittiä ensi kesäksi Joensuuhun joten ajattelin tännekkin ilmoittaa, jos kiinnostuneita olisi.

Täältä lisätietoja ->Pohjois-Karjalan MP/piikkimiitti.

125cc ja isommat pyörät tervetulleita!
23.5 järjesteillä oleva miitti peruttu, koska kummallekkin liiderille tuli esteitä. Tai kyllähän sen voi järjestää, jos joku haluaa mennä liidaamaan?

Sussu on majaillut tähän asti tuolla Savon puolella, mutta kyllä mie sen viimeistään kesäkuussa ajattelin näille leveysasteille tuoda (jos en kovin pahasti onnistu mälläämään sitä Motoparkissa
lookaround_orig.gif
).

Tällä viikolla tää on kuitenkin majoitus- ja kylpylätoiminta -vastaavana Linnareissussa, joten Savo kutsuu taas loppuviikoksi.
biggrin.gif

Mites joensuun porukka???
Kovin on hiljaista ollut viimeaikoina, olisko sitä torstai iltana Marjalaan kaffeelle tulijoita? Itse tosin ehdin paikalle vasta joskus seittemän aikoihin, on taloyhtiön kokous tiedossa ensiksi.

Mites joensuun porukka???
Kovin on hiljaista ollut viimeaikoina, olisko sitä torstai iltana Marjalaan kaffeelle tulijoita? Itse tosin ehdin paikalle vasta joskus seittemän aikoihin, on taloyhtiön kokous tiedossa ensiksi.
empä pääse torstaina paikalle....ammunnanvalvontaa yms. pitää mennä harrastamaan hirvenjuoksuihin ahvenniselle...siellä menee koko ilta...seuraavalla viikolla pitää yrittää tulla paikalle...

Eipä oo kortti kuivumas ja vapaapäiväkin taitaa olla joten voishan tuota tulla näin uutena foorumilaisena ja moottoripyöräilyn saloja etsivänä tulla kattelee millaista porukkaa täältäpäin löytyy. Tosin kawassa keskiviikkona huoltoaika mp mesta heikkiselle, ihan vain venttiilien ja nokkaketjun tarkistus, mutta toivottavasti ei isompaa rempan aihetta löydy jotta ajamaan pääsee samointien  
sport05.gif

Voisin jopa tullakin, vihdoin ja viimein. Eilen kävin Jokiasemalla ja Kuoringalla muttei näkynyt tuttuja, muuten oli kyllä reippaasti pyöriä liikenteessä.

Korttikaan ei ole kuivumassa, tosin kolaroin eilen Koulukadulla, mutta onneksi olin siinä vaiheessa liikkeellä polkupyörällä joten Sussu on kunnossa. Kuskikin selvisi lähestulkoon henkisillä vaurioilla, mutta en voi suositella Opelin konepeltiä laskeutumisalustana, kova on se.
sad_orig.gif
Sentään se lämmittää, että olin oikeassa ja ei ollut miun vika.
lookaround_orig.gif

Voisin jopa tullakin, vihdoin ja viimein. Eilen kävin Jokiasemalla ja Kuoringalla muttei näkynyt tuttuja, muuten oli kyllä reippaasti pyöriä liikenteessä.

Korttikaan ei ole kuivumassa, tosin kolaroin eilen Koulukadulla, mutta onneksi olin siinä vaiheessa liikkeellä polkupyörällä joten Sussu on kunnossa. Kuskikin selvisi lähestulkoon henkisillä vaurioilla, mutta en voi suositella Opelin konepeltiä laskeutumisalustana, kova on se.
sad_orig.gif
lookaround_orig.gif
Auts,
pftroest.gif
, no onni onnettomuudessa että ei mitään isoa vauriota kuitenkaan tullut. Se vaan ilkeesti säikäyttää kun auton kanssa kolistelee.

sad_orig.gif
lookaround_orig.gif
Auts,  
pftroest.gif
, no onni onnettomuudessa että ei mitään isoa vauriota kuitenkaan tullut. Se vaan ilkeesti säikäyttää kun auton kanssa kolistelee.
Jatkossa maastoudun tai jähmetyn paikalleni välittömästi kun näen farmari-Opelin.
biggrin.gif

Tyyppi tuli vasemmalta kolmion takaa kääntyessään miun kylkeen kun olin tulossa suojatielle.
crazy.gif

Voisihan tuota joskus osallistua näihin miitteihin. Onkos se aika edelleen tuo sama klo 18? Huomisesta en tiedä ehdinkö/jaksanko töiden jälkeen, mutta perjantaina alkaa loma, niin vaikka ensi viikolla ainakin voisi yrittää saapua paikalle. Kun en porukasta ketään vielä tunne, niin mitenkäs sieltä oikean porukan löytää?
smile_org.gif

18 n edelleen aika ja eipä meillä sen kummempia tuntomerkkejä, semmosta orvon näköstä sakkia kun pyörii siinä abc:n motska parkissa niin siina se on.

Back