• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Joensuu miittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
18 n edelleen aika ja eipä meillä sen kummempia tuntomerkkejä, semmosta orvon näköstä sakkia kun pyörii siinä abc:n motska parkissa niin siina se on.
Jooh. Pitää katsoa ehdinkö tänään paikalle. Jos siellä pyörii myös sellainen orvon näkönen tyyppi mustan R1:n kanssa, niin se saatan olla minä.
yksi orpo täältäkin meinasi uskaltatautua mukaan ensi kertaa
baaa.gif

Tuli uskaltaudutta mukaan ja mikäs siinä oli Kuoringalla maisemia kattellessa  
smile_org.gif
Tosin meikä tuli siirtymätaipaleella hieman jälkijunassa, kun jai pari autoa väliin enkä kiinni alkanut ajamaan. Mun kun pitää kaasukahvaa vääntää siihen malliin ettei missään nimessä joutus virkavallan kans tekemisiin näin vapaa-aikana, voi loppua muuten opinnot kesken  
tounge.gif

biggrin.gif

wink.gif

Mun kun pitää kaasukahvaa vääntää siihen malliin ettei missään nimessä joutus virkavallan kans tekemisiin näin vapaa-aikana, voi loppua muuten opinnot  kesken  
tounge.gif

biggrin.gif

wink.gif
Onneksi missään vaiheessa ei tullut puhetta siitä mitä mie opiskelen.
biggrin.gif

(Ja jee, mie pääsen sittenkin uudestaan sinne Motoparkkiin, tosin vasta heinäkuun lopussa mutta kuitenkin.
cool.gif
)

Mun kun pitää kaasukahvaa vääntää siihen malliin ettei missään nimessä joutus virkavallan kans tekemisiin näin vapaa-aikana, voi loppua muuten opinnot  kesken  
tounge.gif

biggrin.gif

wink.gif
Onneksi missään vaiheessa ei tullut puhetta siitä mitä mie opiskelen.
biggrin.gif
Jaahas, pitääpä ens kerral muistaa kysästä  
tounge.gif
Mut valitettavasti/onneksi oma ammatinvalinta hieman asettaa rajoja tähänkin harrastukseen, mut siitäpä voin syyttää vain itseäni  
biggrin.gif

withstupid.gif

Voisi ensi viikollakin osallistua. Jos vielä jatkuisi nämä kelitkin näin hyvinä. Tosin tänään oli ehkä jo liiankin lämmintä. Semmosen 300 km lenkin kävin tuossa illalla ajamassa ja kyllä tarkeni. Nyt sitten hieman
033102beer_1_prv.gif

Joo, tää ei nyt sitten tänään eisty näköjään paikalle, mie olen liian syvällä tieliikennelain 4. luvun 59 §:ssä ja sen vaikutuksessa ihmisten elämään että malttaisin lähteä nyt mihinkään.
lookaround_orig.gif

Vähän oli porukka harventunut viime viikosta. Oli meitä siellä ihan kaksin kappalein. Aikamme odoteltiin jos muitakin ilmestyisi ja käytiin sitten Ahvenisella kahvit juomassa.

uskaltaskohan sitä ens vkolla tulla jos hyvät kelit... viime vkolla meinasin mutta en uskaltanu, tänään en ollu ajokunnossa enää siihen aikaan
smile_org.gif

Joo, tää ei nyt sitten tänään eisty näköjään paikalle, mie olen liian syvällä tieliikennelain 4. luvun 59 §:ssä ja sen vaikutuksessa ihmisten elämään että malttaisin lähteä nyt mihinkään.
lookaround_orig.gif
vissiin ilmotusta tekemässä tahi jotain, en minäkään ihan ulkoa TLL:a muista, tai siis oikeastaan yhtään
wink.gif

mut empä paikalle joutanu, töissä iski väsy....seliseli ja jne.
tounge.gif

Vähän oli porukka harventunut viime viikosta. Oli meitä siellä ihan kaksin kappalein. Aikamme odoteltiin jos muitakin ilmestyisi ja käytiin sitten Ahvenisella kahvit juomassa.
Wow.
Jos ootte lähiaikoina sinnepäin suuntailemassa, niin liityn joukkoon! Tai miksei muutenkin, epäsosiaalisuuteni anteeksi annettakoon!
Katellaan, jos tässä joku vko liittyisi seuraan.

lookaround_orig.gif
vissiin ilmotusta tekemässä tahi jotain, en minäkään ihan ulkoa TLL:a muista, tai siis oikeastaan yhtään  
wink.gif

mut empä paikalle joutanu, töissä iski väsy....seliseli ja jne.  
tounge.gif
Mie olen lähinnä kiinnostunut sen onnettomuuteen osallisen ilmoitusvelvollisuudesta noin niinkuin muun muassa Euroopan ihmisoikeussopimuksen kannalta; se kun on miun mielestä jokseenkin ristiriidassa sen kanssa, ettei kenenkään tarvitse myötävaikuttaa oman syyllisyytensä selvittämiseen (ainakin tietyissä tilanteissa). Tällaistä pohdin eilen niin intensiivisesti etten edes kahville joutanut..
lookaround_orig.gif

Ai että mitä mie opiskelen?; oikeustieteitä, pääaineena rikos- ja prosessioikeus, ja tää gradu tulee olemaan liikennerikosoikeuden alaa.

<span style='font-size:4pt;line-height:100%'>Mut ihan aina sitä ei miun ajamisesta huomaa... Pitäis varmaan olla kiltimpi.</span>
shaun.gif

Väliin jäi minultakin tässä on töissä niin lomalle jäänti tunnelmissa että en edes muistanut koko torstaita. Minulta voikin sitten tuosta lomasta johtuen olla vähän heikkoa osallistuminen seuraavan neljän viikon aikana.

Ai että mitä mie opiskelen?; oikeustieteitä, pääaineena rikos- ja prosessioikeus, ja tää gradu tulee olemaan liikennerikosoikeuden alaa.

<span style='font-size:4pt;line-height:100%'>Mut ihan aina sitä ei miun ajamisesta huomaa... Pitäis varmaan olla kiltimpi.</span>
shaun.gif
Jahas, sittempä mä tiedän kehen ottaa yhteyttä kun seuraavan kerran töissä iskee tietämättömyden seinä tutkinnassa vastaan
smile_org.gif

Ja sie voitkin reippaammin ajella, tuskin sun opinnot loppuis vaik kortti lähtis, en kuitenkaan ylnoppeuksia suosittele!!!!
biggrin.gif

Oottakos jo muutkin moponne myyneet? On tää viestiketju painunut aika alas, joten aattelin nostella
biggrin.gif

Itse en nyt päässyt tänäkään kesänä vielä mopon sarviin, mutta onhan se kesä ensi vuonnakin..kait?

Ei tässä mitään myyty ole, päinvastoin. Moottorikelkka piti mennä vaihtamaan ja nyt mopoja onkin sitten jo kaksi. 1100 zephyri ja 600 gsx-rrä
062802moto_prv.gif

Täällä roikutaan, mutta mopo ollut jo tallissa hyvän tovin odottelemassa ensi kesän auringon paistetta ja mutka teitä.

Kesää odotellessa. Kunhan vielä sais mopon talliin niin pääsis fiksailemaan ja laittelemaan entistä parempaan kuntoon ens kaudelle - menis talvikin vähän sukkelammin ohi.
tounge.gif

Mulla ollu pärrä seisonnassa kohta jo 2kk...ei kerenny ajelemaan pitempään ja vikojakin tuli muutama...ei mitn vakavaa onneks...

ensi keväänä sitten taas
062802moto_prv.gif

Ai oho, tässäkin ketjussa on eloa..
thumbs-up.gif

Pyörä on talviunilla, pitäisi varmaan taas jossain vaiheessa talvea kurkkia mitä kone on taas syönyt... Ensi kesän kujeista ei vielä tietoa, mennään tuolla tai jos hyvin käy niin jollain muulla.
nixweiss.gif

Olinpaikka tosin vaihtelee nykyisin; melkein enempi tulee hengailtua Kuopiossa kun Joensuussa..
lookaround_orig.gif

Back