• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Joensuu miittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mites, onko torstaina tien päälle lähtijöitä? Ja mikä kellonaika olisi passeli, itse pääsisin vaikka jo 17:n aikaan  
062802moto_prv.gif
 ?
Pitää kattoo, kerkiinkö. Mutta näillä näkymin mukana menossa
sport05.gif

Nyt täytyy vähän perua puheita.
Huomenna voi olla aika tiukkaa tuohon viiteen ehtiminen mutta viimeistään puoli kuuteen mennessä olen Marjalan ABC:llä

Jees, pitää ilmaantua paikalle. Houkuttelin yhden kaverinkin mukaan. Eiköhän siellä viiden jälkeen olla jo notkumassa...

No niin, suurkiitokset pojille maisema-ajeluseurasta. Moottoripyörän selästä käsin on tosi hyvä ihastella ihmisten kesäisiä, kauniita pihoja, huvimajoja, rantamaisemia, leppäkerttuja ja muurahaisia
tounge.gif

Ihan oikeesti, kivaahan siellä taas oli vaikkei kahvipaikkaa löydettykään. Seuraavaan kertaan
sport05.gif

t. maisema-catti

No niin, suurkiitokset pojille maisema-ajeluseurasta. Moottoripyörän selästä käsin on tosi hyvä ihastella ihmisten kesäisiä, kauniita pihoja, huvimajoja, rantamaisemia, leppäkerttuja ja muurahaisia  
tounge.gif

Ihan oikeesti, kivaahan siellä taas oli vaikkei kahvipaikkaa löydettykään. Seuraavaan kertaan  
sport05.gif

t. maisema-catti
Eikös ollutkin hyvät pihat
biggrin.gif

Joo oli oikeesti ihan mukava reissu, eikun uudestaan vaan.
Mites sunnuntaina, jos säät sallii?

Marjalan ABC sunnuntaina klo 13?

Vai joko vaihdetaan paikkaa Siihtalaksi
biggrin.gif

Äksjiiärrä, Saber ja muut tietävät.
Onko tuoreita havaintoja Jenni-tyttelistä?

Moi!

Uusi motoristi Joensuusta ilmoittautuu mukaan
062802jumpie_prv.gif

Yritän ehtiä mukaan kaffelle ja
062802moto_prv.gif
heti, kun työt sallii.

Ette haluis nyt ennen juhannusta käydä ajeluilla. Tuun nimittäin vierailulle sinne Jojensuuhun ja vois tutustua entisen kotipaikan örkkiläisiin
biggrin.gif

Tiistai 19.6 tai ke 20.6 kävis mulle aivan loistavasti. Aika ihan sama, kun lomalla kumminkin on
wink.gif

Mukava olisi ajelulle lähteä mutta työt häiritsee sen verran harrastuksia että tällä viikolla ei oikein ehdi.
Paitsi jos heti tänä iltana sännätään tien päälle.
Mites muita örkkiläisiä löytyy tällä viikolla?

Paitsi jos heti tänä iltana sännätään tien päälle.
Mites muita örkkiläisiä löytyy tällä viikolla?
Mä en kyllä vielä tänään ehdi millään, kun vasta tiistai-aamuna sinne jenssiin ajelen  
biggrin.gif

Mut ois kiva saada sinnekin jotain ajeluita aikaan, kun en noille "omille" ajeluille pääse  
tounge.gif
No sittenpä saa muut huolehtia vierailevasta tähdestä.
Minulle pukkaa tässä työmatkaa Rauman suunnalle ja pahus vieköön ei pääse eds mopolla sinne lähtemään.
Hyvät Juhannukset vaan!

Back