Jose
New member
Pitää kattoo, kerkiinkö. Mutta näillä näkymin mukana menossaMites, onko torstaina tien päälle lähtijöitä? Ja mikä kellonaika olisi passeli, itse pääsisin vaikka jo 17:n aikaan?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää kattoo, kerkiinkö. Mutta näillä näkymin mukana menossaMites, onko torstaina tien päälle lähtijöitä? Ja mikä kellonaika olisi passeli, itse pääsisin vaikka jo 17:n aikaan?![]()
Kiirettä piisaa, mutta yritän keritä tohon.Eli 17.30 siis.
Eikös ollutkin hyvät pihatNo niin, suurkiitokset pojille maisema-ajeluseurasta. Moottoripyörän selästä käsin on tosi hyvä ihastella ihmisten kesäisiä, kauniita pihoja, huvimajoja, rantamaisemia, leppäkerttuja ja muurahaisia![]()
Ihan oikeesti, kivaahan siellä taas oli vaikkei kahvipaikkaa löydettykään. Seuraavaan kertaan![]()
t. maisema-catti
Tuun käymään klo 13 kaupungissa ja kurvaan abcin kautta kattomassaMarjalan ABC sunnuntaina klo 13?
Noup. Viimeisin havainto viimekesältä.......Äksjiiärrä, Saber ja muut tietävät.
Onko tuoreita havaintoja Jenni-tyttelistä?
Termostuloa!Moi!
Uusi motoristi Joensuusta ilmoittautuu mukaan![]()
Yritän ehtiä mukaan kaffelle jaheti, kun työt sallii.![]()
Olittekos liikenteessä?...jos työ kollit taas ajatte miljoonaa, niin mie en sit kyllä lähe![]()
Työorja kun oon, niin en valitettavasti ehtinyt. Jussin jälkeen kun on lomaa, niin sitten pitäisi viimeistään päästä. Toivotaan että keli on hyvä silloin.Olittekos liikenteessä?...jos työ kollit taas ajatte miljoonaa, niin mie en sit kyllä lähe![]()
Mites sunnuntaina, jos säät sallii?
ABC:lle klo 14?
Taitaapi tämä sunnuntai jäädä väliin ajattelin huomenna lähteä Kolille erämessuille.Olittekos liikenteessä?...jos työ kollit taas ajatte miljoonaa, niin mie en sit kyllä lähe![]()
Mites sunnuntaina, jos säät sallii?
ABC:lle klo 14?
Mä en kyllä vielä tänään ehdi millään, kun vasta tiistai-aamuna sinne jenssiin ajelenPaitsi jos heti tänä iltana sännätään tien päälle.
Mites muita örkkiläisiä löytyy tällä viikolla?
No sittenpä saa muut huolehtia vierailevasta tähdestä.Mä en kyllä vielä tänään ehdi millään, kun vasta tiistai-aamuna sinne jenssiin ajelenPaitsi jos heti tänä iltana sännätään tien päälle.
Mites muita örkkiläisiä löytyy tällä viikolla?![]()
Mut ois kiva saada sinnekin jotain ajeluita aikaan, kun en noille "omille" ajeluille pääse![]()