Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho. Mutta hyvä jos oli sentään hauskaa.No kovin olikin hiljaista ABC:llä, kaikki muut oli sitten jossain menossa. Vai eikö keli ole tarpeeksi hyvä?![]()
Ajelinpa sitten ihan yssikseen melkein kolme tuntia mutka teitä ja kivaa oli
1500km takana mutkaa ja suoraa tältä viikonlopulta. Hieman on kädet ja ahteri puuduksissa, mutta yritetetäänkö torstaina taas miittiä?No kovin olikin hiljaista ABC:llä, kaikki muut oli sitten jossain menossa. Vai eikö keli ole tarpeeksi hyvä?![]()
Ajelinpa sitten ihan yssikseen melkein kolme tuntia mutka teitä ja kivaa oli![]()
Jospa sitä torstaina yrittäs paikalle itekkinTääkin 'maisemamotoristi' aamutuimaan tuossa mietti, josko sitä pitkästä aikaa torstaina lähtisi joukkoon mukaan![]()
Marjalan ABC ja 17 on ihan hyvä. Saatan itse myöhästyä hieman mutta viimeistään 17:30 paikalla.Jaahas, onkos se torstain miitti taas klo 17:00 Marjalan ABC:lla?
Eli tapaaminen 17:30 torstaina tutulla paikalla Marjalassa.Marjalan ABC ja 17 on ihan hyvä. Saatan itse myöhästyä hieman mutta viimeistään 17:30 paikalla.Jaahas, onkos se torstain miitti taas klo 17:00 Marjalan ABC:lla?![]()
Toki aina saa ehdotella jotain uutta ettei juurruta vanhaan.Tohtisko tässä esittää uutta kokoontumispaikkaa? Halukkaat voisi tavata Marjalan abcilla silloin viideltä, ja siitä seuraava stoppipaikka olisi Kulhossa, uusi viehättävä kauppa/kahvila ulkoterasseineen. Siis kun mennään Karsikosta kohti Kulhoa, niin paikka on heti liikenneympyrästä oikealle, entinen pieni lähikauppa. Uudet yrittäjät rempanneet hienosti ja tehneet tilavan terassin. Halavat kahvit, mitä pari päivää sitten pistäydyin.
Siitähän sitä sitten voisi jatkaa matkaa, mua kiinnostaisi pitkästä aikaa ajaa esim. Enosta kohti Koveroa menevä mutkatie. Saako kannatusta?
Eli tämä paikka on ilmeisesti entinen Tarmo lähikauppa Kulhon liikenneympyrästä ilomantsin tielle päin?Tohtisko tässä esittää uutta kokoontumispaikkaa? Halukkaat voisi tavata Marjalan abcilla silloin viideltä, ja siitä seuraava stoppipaikka olisi Kulhossa, uusi viehättävä kauppa/kahvila ulkoterasseineen. Siis kun mennään Karsikosta kohti Kulhoa, niin paikka on heti liikenneympyrästä oikealle, entinen pieni lähikauppa. Uudet yrittäjät rempanneet hienosti ja tehneet tilavan terassin. Halavat kahvit, mitä pari päivää sitten pistäydyin.
Siitähän sitä sitten voisi jatkaa matkaa, mua kiinnostaisi pitkästä aikaa ajaa esim. Enosta kohti Koveroa menevä mutkatie. Saako kannatusta?
JepsEli huomenna 17:30 Kulhossa ja sitten![]()
Myö mittää miljoonaa ajella... Ihan rajotusten mukkaan hieman mittarivirhettä korjaillenKyllä kyllä, entinen Tarmo. Kyl kai miekin sitten tohtisin matkaan lähteä![]()
ps. ajatteko työ poijjat sitten taas miljoonaa![]()
Catilla "huonoja" muistoja jostain kevän maisema-ajelustaps. ajatteko työ poijjat sitten taas miljoonaa![]()
No hetki sinua odoteltiinkin.työt sotki sitten taas tän päivän ajelut... eli enpäs kerinnyt paikalle taaskaan..![]()
![]()
Sunnuntai on kanssa rajoilla, onko sitä ajokunnossa![]()