• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Joensuu miittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu no minä yritin pitää leppoisaa vauhtia yllä, jotta kaikki pysyvät mukana. Sarvingintiellä meinasin vähän innostua kurvailemaan, mutta
lookaround_orig.gif
blush.gif

...ehe-heee...en minä ainakaan...enhä mie sillai ikinä kurvaile, enkä varsinkaan keulimalla
tounge.gif

Jaahas, onkos tänään ajelulle lähtijöitä?
Keli on vähän epävarma mutta jospa nyt ei älyttömästi sada.

komento takaisin, katellaan viikolla joku ilta.

Jaa-a, ei taida sää suosia tänään meijän viikkoajelua
confused_orig.gif

Saapas nähdä mitä kenkä sanoo ja päästäänkö tälle syksylle vielä kerran mutkailemaan. Jos vaikka tarttuis se kamerakin mukaan...

Vähän on kylmän ja kostean oloista kelia luvassa.
Lauantaille lupailee kuitenkin poutaa tällä hetkellä mites silloin puoliltapäivin kahvittelut jossain?

Joo, seurataanpa lauantain osalta tilannetta, josko tuo tuosta kirkastuisi ja vähän edes lämpenisi...

Jaahas kelit on olleet vähän heikonlaiset mutta viikonlopuksi on luvassa hyvää säätä.
Eli miten ois sunnuntaille ajelut?

Hiljaiseksi on mennyt ajelut, ei ole itsekään jaksanut enää ajella... vaikka ei toi mopo oo vielä talviteloilla.

Pitää viikolla kattella tai ens viikonloppuna, millaiset on kelit. Illat taitaa jo mennä aika viileiksi..

Jokos porukka on laitellut mopot talviteloille?
Itsellä vielä odottelee siirtoa tuossa talvisäilöön, mutta jospa se sää vielä muuttuisi paremmaksi. Voisi käydä pienen lenkin heittämässä...

Mulla se mopo meni talliin viime viikonloppuna. Mutta hei ensiviikoksihan on sulle luvassa loistavaa keliä. Eikun
062802moto_prv.gif

Palataan viikkoajeluihin toukokuussa 2008.

Suitza taitaisi olla vielä vakuutuksissa, mutta ikävästi eri paikkakunnalla kun mie itse, muuten voisi kyllä ajella.

Toisaalta ei tuo keli ole ainakaan tänään mitenkään loistava, joten menee ehkä
033102beer_1_prv.gif
-linjalle tuon etelä-Savon vahvistuksen kanssa.. Saattaa olla että meidät pystyy bongaamaan vaikka Public Cornerista tänään, ajetaan sitten edes puheissa jos ei muuten.

(itse asiassa tämäkin viesti tulee jo ko. kapakista, hop hop tänne siis
tounge.gif
).

Suitza taitaisi olla vielä vakuutuksissa, mutta ikävästi eri paikkakunnalla kun mie itse, muuten voisi kyllä ajella.

Toisaalta ei tuo keli ole ainakaan tänään mitenkään loistava, joten menee ehkä  
033102beer_1_prv.gif
-linjalle tuon etelä-Savon vahvistuksen kanssa.. Saattaa olla että meidät pystyy bongaamaan vaikka Public Cornerista tänään, ajetaan sitten edes puheissa jos ei muuten.

(itse asiassa tämäkin viesti tulee jo ko. kapakista, hop hop tänne siis  
tounge.gif
).
Tänään tuli ajeltua muutamia kymmeniä kilsoja, erinomainen keli
062802jumpie_prv.gif

Toivottavasti huomenna olisi sää vielä töiden jälkeen hyvä, niin voisi kurvailla ennen pimeän tuloa.

Huomenissa (29.9.07) Jns-Kuopio-Iisalmi-Kajaani-Kalmonmäki-Juankoski-Polvijärvi-Jns. Lähteekö kuka mukaan?

Maisemissa ollaan mutta mopo ei ole, vielä. Meinaan odotella vappuun asti ennen kuin käyn hakemassa pyörän tallista.
No täytyy edes käydä tulevana viikonloppuna Jyväskylässä pyöriä ihmettelemässä, ei pääse ajokuume ainakaan laskemaan.

toivottavasti jatkuu tuo perinteinen kokoontuminen esim, marjalan abc:llä
062802jumpie_prv.gif
itse en pääse ainakaan ennen viikkoa 17 eteenkään torstaina
confused_orig.gif

Back