• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Joensuu miittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jose
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari pyörää siellä oli, lähdettiin, joskus vartin yli ajelemaan Kuoringalle päin ja tovi parannettiin maailmaa.
Tuo isompi miitti on hyvä ajatus mutta vähän enemmän vois olla porukkaa, olisko porukka ajelu jonnekin esim. Kuopioon tai Savonlinnaan sopiva?

Hyvä, että ees muutama pyörä oli. Sitte on taas yks enemmän, kun minä muistan lähteä vähän aiemmin
062802moto_prv.gif
kohti ABC:tä sillon ku työt antaa myöten.

Ajelu kuopioon päin soppii itelle ainakin vallan mainiosti. Tulleehan sinne päin ajeltua normaalistikin muutaman vkon välein.

tuo kuopio tai savonlinna kuullostaa ihan hyvältä mutta tosiaan kuhan saatas porukkaa mukaan enemmän nii ainahan se ois mukavampi ja aikataulut kohilleen

Pitkästä aikaa täälläkin threadissa, tosin vaan apua ruinaamassa...
tounge.gif

Tuttu pisti viestiä että olisi polttarikyyditystä vailla Joen kaupungissa nyt tänä viikonloppuna, itse en voi hoitaa kun olen silloin töissä ja tätä nykyä jo asunkin täällä ihanaisessa kalakukkokaupungissa, joten tuli mieleen että oisko kellään intoa kurvailla lauantaina puolisen tuntia kyytiläisen kanssa? Kyytiläiselle on kamppeet, joten varakypärää ei tarvitse lähteä hommaamaan. Korvauksena ilmeisestikin naislauman vilpitön ihailu ja kurkun kostuketta.
biggrin.gif
offtopicia.
Ilmeisesti samoista polttareista kyse. Ei mennyt ihan putkeen hommat. Olin menossa kuskiks ja aamulla vielä vettä tuli aivan kaatamalla, mutta ajeluista oli tarkoitus pitää kiinni. Kävelin talliin ja totesin että takarengas tyhjä. Pistin ilmat ja huomasin että pieni reikähän se siinä. No kuitenkin ajelin sen reilu 40km Joensuuhun eka jokikoneen duel päiville, jossa sanottiin ettei huolto ole lauantaisin auki. Siitä Heikkiselle, se on aina auki joten toivoa on että määräaikaan mennessä saisin renkaan. Vaihtajaa ei kuitenkaan ollut heti ja vielä laakerin joutuivat vaihtamaan, joten polttarisankarin mp-ajelut jäi valitettavasti ajamatta.

Pitkästä aikaa täälläkin threadissa, tosin vaan apua ruinaamassa...
tounge.gif

Tuttu pisti viestiä että olisi polttarikyyditystä vailla Joen kaupungissa nyt tänä viikonloppuna, itse en voi hoitaa kun olen silloin töissä ja tätä nykyä jo asunkin täällä ihanaisessa kalakukkokaupungissa, joten tuli mieleen että oisko kellään intoa kurvailla lauantaina puolisen tuntia kyytiläisen kanssa? Kyytiläiselle on kamppeet, joten varakypärää ei tarvitse lähteä hommaamaan. Korvauksena ilmeisestikin naislauman vilpitön ihailu ja kurkun kostuketta.
biggrin.gif
offtopicia.
Ilmeisesti samoista polttareista kyse. Ei mennyt ihan putkeen hommat. Olin menossa kuskiks ja aamulla vielä vettä tuli aivan kaatamalla, mutta ajeluista oli tarkoitus pitää kiinni. Kävelin talliin ja totesin että takarengas tyhjä. Pistin ilmat ja huomasin että pieni reikähän se siinä. No kuitenkin ajelin sen reilu 40km Joensuuhun eka jokikoneen duel päiville, jossa sanottiin ettei huolto ole lauantaisin auki. Siitä Heikkiselle, se on aina auki joten toivoa on että määräaikaan mennessä saisin renkaan. Vaihtajaa ei kuitenkaan ollut heti ja vielä laakerin joutuivat vaihtamaan, joten polttarisankarin mp-ajelut jäi valitettavasti ajamatta.
Auts.
sad_orig.gif

Sie oot sit ilmeisesti miun kaverin kaverin kaveri.
smile_org.gif
Voi hyvinkin olla samat polttarit, koska miunkin käsityksen mukaan se osuus jäi niissä pippaloissa kokonaan toteutumatta. Morsio oli päässyt poliisiauton kyytiin ja kiipeilemään ainaskin ja oli käsittääkseni ihan kerrassaan tyytyväinen juhliin, tosin ei tietenkään tiedä mitä menetti..
lookaround_orig.gif

No niin pistetäänpä ainakin suunnittelun asteelle se Kuopion reissu.
Tässä meikäläisen reittiehdotus, sisältää vähän mutkatietä ja vähän motaria ja loput tavallista maaseutu maisemaa. Sitten vaan ajankohtaa arpomaan, joku lauantai tai sunnuntai päivä lienee paras. Meikäläiselle ei käy ainakaan 10-11 heinäkuuta.

Reitti vaikuttaa hyvältä mutta ehdottaisin pientä muutosta. Ennen Leppävirtaa suunnaksi Vehmersalmi, tie nro 536. Räsälästä vasemmalle kohti Puutossalmen lossia, tie nro 5370. Lossin jälkeen vas. puolella kioski, voi pitää taukoa. Tai kohti Kuopion Sampoa muikkuja syömään. Tällä jäisi puuduttava 5-tie pois reitiltä. Tänä kesänä kerran ajanut Kuopioon tätä kautta, pois tulin eri reittiä (löysin pätkän hiekkatietä).

reitti muutos sopii hyvin, tuttuja teitä molemmat. saadaan vähän lisää mutkapätkää reittiin. onkos porukalla ehdotuksia ajankohdaksi? Itse joutuu passaamaan tämänkin viikonlopun näköjään. Kuopiossa vois varmaan ajaa Puijolle vaikka lounaalle, eikös torniravintola ole taas auki.

Allekirjoittaneella 17-18 pv töitä. 24 sopii, 31.7- 1.8 sopii, seuraava viikonloppu taas töitä. Tää vuorotyö nääs...  
mad.gif

Itsellä 17pvä serkkupojan polttarit, mutta 16pvä illalla oon ajelemassa kuopion suunnille. Jos jotkut muutkin sillon samaan suuntaan liikenteessä, niin vois ajella jottain muuta, kuin sinistä tietä pitkin.

Jokos Joensuun porukka on mopot viritellyt ajovalmiiksi?
Itse olen edelleenkin mopoton tapaus, mutta hengessä kovasti mukana
062802jumpie_prv.gif

Kyllähän mopo on jo ajovalmiina mutta tallissa se odottelee parempia kelejä, vappuna olisi tänäkin vuonna taas tarkoitus aloittaa. Tänään olikin ainakin pari pyörää jo kaupungilla liikenteessä.

Moikka

23 vuotta taukoa ja nyt hommattu pyörä jälleen. Olisin kysellyt on motskaripuolella vastaavanlaisia "yhteislenkkejä" joita ajelin tuon tauon aikana maastopyöräilyn parissa?

Onhan niitä porukka ajeluita koitettu väsätä mutta osanotto on ollut vähän nihkeetä.
Joskus oli ajatuksena että torstaisin 18:00 olis Marjalan ABC:llä miitti, josta vois lähtee iltalenkille. Silloin tällöin on jopa saatukin pieni porukka kasaan.
Tuossa lueskelin tätä ketjua taaksepäin ja viime kesänä on näköjään suunniteltu Kuopion reissuakin mutta tekemättä se jäi. Olisko kelit ollut liian huonoja vai mikä
nixweiss.gif

Moro!

Täältäpä ilmoitttautuu vasta parisen vuotta joensuussa asuskellut kawasaki ninja kuski. Mielenkiinnolla osallistuisin noihin ryhmäajoihin/miittinkeihin, joensuun reittejä ei ole kovin paljon tullut ajettua vielä. Pärrä on valmiina ja viime viikonloppuna tuli avattua ajokausi 204 kilometrillä. Tuli ajettua tuolla Lieksan suunnalla enenmmänkin, sielläkin näytti olevan ihan kivasti moottoripyöräilijöitä liikenteessä. Mutta, mitä miittejä täällä sitten sovitaankin, niin mielellän mukaan voisin lähteä!

Eikun ajelemisiin!!  
062802moto_prv.gif

tervehdys...

onkos jo torstaisin ollu porukkaa abc:llä...itellä pärrä hieman venansäätöä vailla, joten ei kehtaa paljo ajella...jokuhan vois ostaa ton halvalla, niin sais ostettua uudemman...lähinnä paremman ajoasennon vuoksi...

pari etusormea on bongattu tänä keväänä...
062802moto_prv.gif

Ens torstaina vois ainakin itse tulla paikalle.

Voin myös lähteä joku päivä ajelee jonkun lenkin jos joku muukin on ajoseuraa vailla Joensuun seudulla.

Yks etusormea heristävä Goldwingi kuski on tullut bongattua.

Mie oon vaimoni kanssa ilmoittautumassa.  
smile_org.gif
Tossa ensiviikontienoilla ois tarkotus käydä siinä kahviossa ilmoittautumassa ajoihin mukaan.

Back