Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos nyt niin on intoa piukassa, ettei vuoden kisat meinaa riittää, niin viikko ennen Joutsan virallista GNCC-kisaa on Raumalla "ei niin vakavamielinen" kisa, lisätietoa löytyy täältä. Itellä olis ainakin tarkoitus mennä ajaan "safarina" sinne, saa alkulämmöt ja tuntumaa taas JoutsaanKoskakohan sinne ilmoittautuminen päättyy?
Tartteis eka kattoa noi Orimattilan ja Riksun kisat alta pois ja jos ehjänä niistä säilyy niin vois lähteä koittamaan. Meinaan noita kisoja ei kesälle ainakaan liikaa tunnu harrastelijalle olevan, joten mielellään sitä kävis rykäsemässä yhden parituntisen putkeen.
No eipä tuolla ole kuin 1 tai 2 kisaa / kk, jos GNCC:t lasketaan mukaan, ja elokuulla ei ollenkaan kisoja harrastelijalle. Ja jos GNCC:tä ei lasketa mukaan, niin kesäkuukin on tyhjää täynnä.No jos nyt niin on intoa piukassa, ettei vuoden kisat meinaa riittää, niin viikko ennen Joutsan virallista GNCC-kisaa on Raumalla "ei niin vakavamielinen" kisa, lisätietoa löytyy täältä. Itellä olis ainakin tarkoitus mennä ajaan "safarina" sinne, saa alkulämmöt ja tuntumaa taas JoutsaanKoskakohan sinne ilmoittautuminen päättyy?
Tartteis eka kattoa noi Orimattilan ja Riksun kisat alta pois ja jos ehjänä niistä säilyy niin vois lähteä koittamaan. Meinaan noita kisoja ei kesälle ainakaan liikaa tunnu harrastelijalle olevan, joten mielellään sitä kävis rykäsemässä yhden parituntisen putkeen.
![]()
Kaksi kisaa / kk on hyvä tahti ja niitä sillon jaksaa rymytä läpikin, tuskin kukaan nyt jokaiselle viikonlopulle kisoja haluaisi.
"Leuan" sanoin; En mä oo ehtinyt treenaamaan ollenkaanKaksi kisaa / kk on hyvä tahti ja niitä sillon jaksaa rymytä läpikin, tuskin kukaan nyt jokaiselle viikonlopulle kisoja haluaisi.Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn, koskas sää sitten reenaat kun vaan kisoissa olisit?
Tai sit sun ei vaan tartte reenata...![]()
Moro, vastailen sen mitä osaan ja tuolla loput CC säännötMuutama tyhmä kysymys ensikertalaiselta (ei vielä kylläkään ilmoittautunut mukaan, mutta polte olisi kova).
Saako ilmoittautumisen yhteydessä tietää oman kilpailunumeron(ilmoittautuneiden listalla ei numeroita näy)?
Varmaankin valkoiset numeropohjat ja mustat numerot tulisi hommata?
Paikanpäällä kisakansliassa pitäisi olla viimeistään klo 8:00, ja sen jälkeen voi pyörän työntää katsastukseen (jonne pyörän paperit mukaan)?
Miten varikko toimii kilpailun aikana?Pitääkö pyörä ajaa pakulle asti jonnekin hevonkuuseen tankattavaksi vai onko olemassa joku "yhteinen" varikkoalue jossa voi vaikka sen tankkauksen suorittaa?
Muuta tietämisen arvoista?
Kiittää ja kumartaa CC-Rookie![]()
![]()
Ja Garsea vielä kompaten, katsastus on läpihuutojuttu jos vaan pyörä on vähänkään ajokuntoinenMuutama tyhmä kysymys ensikertalaiselta (ei vielä kylläkään ilmoittautunut mukaan, mutta polte olisi kova).
Saako ilmoittautumisen yhteydessä tietää oman kilpailunumeron(ilmoittautuneiden listalla ei numeroita näy)?
Varmaankin valkoiset numeropohjat ja mustat numerot tulisi hommata?
Paikanpäällä kisakansliassa pitäisi olla viimeistään klo 8:00, ja sen jälkeen voi pyörän työntää katsastukseen (jonne pyörän paperit mukaan)?
Miten varikko toimii kilpailun aikana?Pitääkö pyörä ajaa pakulle asti jonnekin hevonkuuseen tankattavaksi vai onko olemassa joku "yhteinen" varikkoalue jossa voi vaikka sen tankkauksen suorittaa?
Muuta tietämisen arvoista?
Kiittää ja kumartaa CC-Rookie![]()
![]()
Taidan tyytyä tuohon nestetankkaukseen muutama päivä aikaisemmin ja varikkokäynnillä vesihuikkaan. Pallokentälläkin jaksaa sen 90min juosta puolenvälin nestehuikalla, vaikka ei mitään nestetankkausta harrasta.Jaa niin, yx tärkeä meinas unohtua mainita. Jos vähääkään on pyöräänsä huoltanut, laitteet ei liian koville joudu mutt kuskikin pitää pitää kunnossa, etenkin näin kesäisin, eli juomareppu (1,5L) on aika lailla ehdoton varuste, saa siitä kiskoa aina tipan juomaa matkan aikana ja sivutaskuun mahtuu varalle pieni 6-koloavainsarja, varaketjulukko ja Leatherman. Mitään isoja huoltoja ei tietenkään kannata/ehdi/voi kisan aikana tehdä mutt sen verran ainakin ett pääsee ajamalla takas varikolle...
Joo, eikä noi työkalut/varaosat pakollisia oo, siis jos oot tottunu pallokentältä työntään mopoakinTaidan tyytyä tuohon nestetankkaukseen muutama päivä aikaisemmin ja varikkokäynnillä vesihuikkaan. Pallokentälläkin jaksaa sen 90min juosta puolenvälin nestehuikalla, vaikka ei mitään nestetankkausta harrasta.
Noita työkalujuttuja pitää vielä miettiä. Videoissa mitä olen panssari cc:tä katsellut en nähnyt monellakaan työkalulaukkua mukana, enkä alustavasti itsekään meinnut sitä laittaa. Toisaalta ilmanputsarikoteloon mahtuisi aika hyvin mainitsemasi tarvikkeet...
Se vähä mitä kokemuksia on, niin kannattaa ottaa juomareppu mukaan, sillä jos vähänkin pöllyää maasto, niin siinä kolmen vartin kohdalla alkaa olemaan suu jo niin kuiva että tuntuu kuin olisi puolet Saharasta niellytTaidan tyytyä tuohon nestetankkaukseen muutama päivä aikaisemmin ja varikkokäynnillä vesihuikkaan. Pallokentälläkin jaksaa sen 90min juosta puolenvälin nestehuikalla, vaikka ei mitään nestetankkausta harrasta.Jaa niin, yx tärkeä meinas unohtua mainita. Jos vähääkään on pyöräänsä huoltanut, laitteet ei liian koville joudu mutt kuskikin pitää pitää kunnossa, etenkin näin kesäisin, eli juomareppu (1,5L) on aika lailla ehdoton varuste, saa siitä kiskoa aina tipan juomaa matkan aikana ja sivutaskuun mahtuu varalle pieni 6-koloavainsarja, varaketjulukko ja Leatherman. Mitään isoja huoltoja ei tietenkään kannata/ehdi/voi kisan aikana tehdä mutt sen verran ainakin ett pääsee ajamalla takas varikolle...
Noita työkalujuttuja pitää vielä miettiä. Videoissa mitä olen panssari cc:tä katsellut en nähnyt monellakaan työkalulaukkua mukana, enkä alustavasti itsekään meinnut sitä laittaa. Toisaalta ilmanputsarikoteloon mahtuisi aika hyvin mainitsemasi tarvikkeet...