Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
se on edullinen vtr.ään noilla sveduilla 3770 kruunua![]()
sehän on hyvä pulju jos postiennakolla saa tulemaan.Ei ainakaan ole pelkoo kortin väärinkäytöksistä.noissa kalleimissa näyttäis olevan tupla liukuhaulit,oisko sitten "eetvarttia"piru tietää.mikä oli toimitusaika?se on edullinen vtr.ään noilla sveduilla 3770 kruunua![]()
Niinhän siinä kävi että tilasin sitten sellaisen VTR:ään. NF Racing vastaili ripeästi ja asiallisesti sähköposteihin ja lupasi laittaa palikat postiennakolla tulemaan.
Kohtapuoleen sitten selviää mikä on JTR:n toimivuus ja laatu.
- JuhaV
sehän on hyvä pulju jos postiennakolla saa tulemaan.Ei ainakaan ole pelkoo kortin väärinkäytöksistä.noissa kalleimissa näyttäis olevan tupla liukuhaulit,oisko sitten "eetvarttia" piru tietää.mikä oli toimitusaika?
olin jostain kytkimestä katsovinani että siinä oli kaksi hauliuraa rinnakkain.en nyt muista mikä merkki,ja hauleja oli 12 kpl.niiiii ja ne punaset kannet taitaa olla vähän niinku bemari(auto)toisille sellanen"sen....jatke"sehän on hyvä pulju jos postiennakolla saa tulemaan.Ei ainakaan ole pelkoo kortin väärinkäytöksistä.noissa kalleimissa näyttäis olevan tupla liukuhaulit,oisko sitten "eetvarttia" piru tietää.mikä oli toimitusaika?
Sunnuntaina laitoin tilausmailin ja tiistaina tuli vahvistus että palikat ovat lähteneet JTR:ltä eteenpäin. Odottelen niitä ensi viikolla perille. Toimitus tosiaan postiennakolla. NF Racing vastaili nopeasti ja asiallisesti kaikkiin tiedusteluihini.
VTR:n ja Ducatin sarjojen erona on se, että Honda ei tarvitse kytkinkoria vaan käyttää hyväksi alkuperäistä koria. Siitä hieman edukkaampi hinta. Niin, ja painelevyn ei tarvitse olla punaiseksi eloksoitu koska se jää piiloon magnesium-kopan (heh heh) alle.
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat noilla tuplilla liukuhauleilla? Minusta noiden kuvien perusteella noissa kaikissa on 6 kpl liukuhauleja samassa määrää ramppeja. Haulit jäävät uritun keskiön ja sen kytkinjousten "tapit" omaavan alimmaisen päätylevyn väliin. Noissa molemmissa on nuo rampit jotka tulevat siis ymmärtääkseni vastakkain.
Terv. JuhaV
Lupasin tänne kirjata kokemuksia JTR slipperistä. Nyt niitä on noin 100 km verran Honda SP:stä.epätietoinen kysyy...onko JTR-luistokytkin minkään laatuinen?
JTR:llä ajettu nyt n. 8000 km, joista lähes 3000 km radalla. Kytkin on toiminut koko ajan moitteettomasti. Hyvä peli ainakin öljykylpyisenä kuten SP1:ssä.Sen ainakin tiedän, että tuo Juhan kytkin on pelannut moitteetta tuhansia kilometrejä, myös radalla.
onko sulla blogissa kuvia? Mikä se blogin osoite olikaan?Nostetaas tämä taas ylös;
JTR asennettu ja ajettu n. 250 km ja tuntuisi toimivan normiajossa ihan hyvin.
Luisto-ominaisuuden kokeilu on vielä kokeiluasteella, radalle tarttis kai päästä![]()
Kyllä siinä jotain eroa on alkuperäiseen ja muutenkin kytkin tuntuu paremmalta; asiaan vaikuttaa myös se, että kytkimen sisällä kaikki on uutta ja työsylinterikin on uusi.
Kierrosherkkyys parani, koska kytkimestä hävisi pyörivää massa varmaan ainakin kilo (tarkat luvut on jossain ylhäällä...).
![]()