• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

JTR-luistoo

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ducati851
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ducati851

New member
epätietoinen kysyy...onko JTR-luistokytkin minkään laatuinen?
confused_orig.gif
?Näytti ruotsinpojilla olevan 5440kruunulla myynnissä.NF-racing firman nimi.Niin saatanasti eri mallia myynnis et niihin sekoo.
ghostface.gif
 
No onpas hiljaista täällä Ducatien luistokytkinosastolla
wink.gif


Honda VTR SP1/2 (RC51) laitteisiin on tuollaisia asenneltu tuolla amerikanmaalla ja rc51.org foorumilla (suljettu & maksullinen) sekä Speedzilla foorumilla niistä on ollut ihan hyviä kokemuksia. Laadun ja toimivuuden pitäisi olla siten ihan kohdallaan. Hinta/laatusuhde jopa siten parempi kuin muilla tarjokkailla (STM, Sigma ...) ?

Vakavasti on harkinnassa tuollaisen hommaaminen omaan SP1:een.

Linkki NF Racingin sivuille : http://nfr.torps.net/start.htm
Valmistaja on JTR Corse tsekeissä : http://www.jtrcorse.cz/

Olisi tosi mukava kuulla jos jollakulla täällä kotomaassa olisi tuollainen jo käytössä. Onko muita kokemuksia JTR:n tuotteista ?

- JuhaV
 
Ei näistä palikoista muuten luotettavaa tietoa saa kuin pulttaamalla ne kiinni omaan pyörään ja ajamalla. Elikkä ilmoittauduin siis näin ikäänkuin vapaaehtoiseksi testihenkilöksi tähän hommaan. Edes henkinen tuki olisi paikallaan koska taloudellista sponssausta lienee turha mistään odottaa  
sad_orig.gif


- JuhaV

PS. Noo, seuraavaksi minä voisin sitten kai JT:n kanssa lyödä vetoa siitä mitä kaikkia osia sun kuivaan kytkimeen aikojen saatossa tullaan hommaamaan
biggrin.gif
 
se on edullinen vtr.ään noilla sveduilla 3770 kruunua
ghostface.gif

Niinhän siinä kävi että tilasin sitten sellaisen VTR:ään. NF Racing vastaili ripeästi ja asiallisesti sähköposteihin ja lupasi laittaa palikat postiennakolla tulemaan.

Kohtapuoleen sitten selviää mikä on JTR:n toimivuus ja laatu.

- JuhaV
sehän on hyvä pulju jos postiennakolla saa tulemaan.Ei ainakaan ole pelkoo kortin väärinkäytöksistä.noissa kalleimissa näyttäis olevan tupla liukuhaulit,oisko sitten "eetvarttia"piru tietää.mikä oli toimitusaika?
confused_orig.gif
??
ghostface.gif
 
sehän on hyvä pulju jos postiennakolla saa tulemaan.Ei ainakaan ole pelkoo kortin väärinkäytöksistä.noissa kalleimissa näyttäis olevan tupla liukuhaulit,oisko sitten "eetvarttia" piru tietää.mikä oli toimitusaika?

Sunnuntaina laitoin tilausmailin ja tiistaina tuli vahvistus että palikat ovat lähteneet JTR:ltä eteenpäin. Odottelen niitä ensi viikolla perille. Toimitus tosiaan postiennakolla. NF Racing vastaili nopeasti ja asiallisesti kaikkiin tiedusteluihini.

VTR:n ja Ducatin sarjojen erona on se, että Honda ei tarvitse kytkinkoria vaan käyttää hyväksi alkuperäistä koria. Siitä hieman edukkaampi hinta. Niin, ja painelevyn ei tarvitse olla punaiseksi eloksoitu koska se jää piiloon magnesium-kopan (heh heh) alle.

En ihan ymmärrä mitä tarkoitat noilla tuplilla liukuhauleilla? Minusta noiden kuvien perusteella noissa kaikissa on 6 kpl liukuhauleja samassa määrää ramppeja. Haulit jäävät uritun keskiön ja sen kytkinjousten "tapit" omaavan alimmaisen päätylevyn väliin. Noissa molemmissa on nuo rampit jotka tulevat siis ymmärtääkseni vastakkain.

Terv. JuhaV
 
sehän on hyvä pulju jos postiennakolla saa tulemaan.Ei ainakaan ole pelkoo kortin väärinkäytöksistä.noissa kalleimissa näyttäis olevan tupla liukuhaulit,oisko sitten "eetvarttia" piru tietää.mikä oli toimitusaika?

Sunnuntaina laitoin tilausmailin ja tiistaina tuli vahvistus että palikat ovat lähteneet JTR:ltä eteenpäin. Odottelen niitä ensi viikolla perille. Toimitus tosiaan postiennakolla. NF Racing vastaili nopeasti ja asiallisesti kaikkiin tiedusteluihini.

VTR:n ja Ducatin sarjojen erona on se, että Honda ei tarvitse kytkinkoria vaan käyttää hyväksi alkuperäistä koria. Siitä hieman edukkaampi hinta. Niin, ja painelevyn ei tarvitse olla punaiseksi eloksoitu koska se jää piiloon magnesium-kopan (heh heh) alle.

En ihan ymmärrä mitä tarkoitat noilla tuplilla liukuhauleilla? Minusta noiden kuvien perusteella noissa kaikissa on 6 kpl liukuhauleja samassa määrää ramppeja. Haulit jäävät uritun keskiön ja sen kytkinjousten "tapit" omaavan alimmaisen päätylevyn väliin. Noissa molemmissa on nuo rampit jotka tulevat siis ymmärtääkseni vastakkain.

Terv. JuhaV
olin jostain kytkimestä katsovinani että siinä oli kaksi hauliuraa rinnakkain.en nyt muista mikä merkki,ja hauleja oli 12 kpl.niiiii ja ne punaset kannet taitaa olla vähän niinku bemari(auto)toisille sellanen"sen....jatke"
pftroest.gif
 
epätietoinen kysyy...onko JTR-luistokytkin minkään laatuinen?
Lupasin tänne kirjata kokemuksia JTR slipperistä. Nyt niitä on noin 100 km verran Honda SP:stä.

Kytkin tekee mitä sen pitääkin ja palikoiden laatu on mielestäni varsin hyvä. Hinta/laatusuhde siis kohdallaan. Pidemmän ajan kestosta ei vielä voi sanoa mitään mutta osien laadusta päätellen sen ei pitäisi olla originaalikytkintä huonompi ainakaan Hondan märässä kytkimessä. Kytkinlevyjä tosin joutuu joskus tietenkin vaihtamaan.

NF Racing Ruotsista toimitti osat siten kuin lupasi ja maksu kävi postiennakolla.

Kuvia ja sepustusta : http://www.kolumbus.fi/koivupiha/sp1.htm

Mukavaa Vappua !

- JuhaV
 
Nostetaas vanhaa aihetta taas ylös, talvi tulee!

Oliko Ducatisteilla kokemusta tästä JTR:stä, vai pitääkö minun ruveta koekaniiniksi?
withstupid.gif


Sen ainakin tiedän, että tuo Juhan kytkin on pelannut moitteetta tuhansia kilometrejä, myös radalla.
sport05.gif
 
Sen ainakin tiedän, että tuo Juhan kytkin on pelannut moitteetta tuhansia kilometrejä, myös radalla.
JTR:llä ajettu nyt n. 8000 km, joista lähes 3000 km radalla. Kytkin on toiminut koko ajan moitteettomasti. Hyvä peli ainakin öljykylpyisenä kuten SP1:ssä.

- JuhaV

PS. Jos tuommoisen tilaa, niin kannattaa varmaan tingata 1 kpl ylimääräisiä "spider"-jousia varalle. Ainoa mikä näissä todennäköisesti voi pettää on tuo hämähäkki-jousi, joka säätelee kytkimen luistoherkkyyttä.
 
Nostetaas tämä taas ylös;

JTR asennettu ja ajettu n. 250 km ja tuntuisi toimivan normiajossa ihan hyvin.

Luisto-ominaisuuden kokeilu on vielä kokeiluasteella, radalle tarttis kai päästä
sport05.gif


Kyllä siinä jotain eroa on alkuperäiseen ja muutenkin kytkin tuntuu paremmalta; asiaan vaikuttaa myös se, että kytkimen sisällä kaikki on uutta ja työsylinterikin on uusi.

Kierrosherkkyys parani, koska kytkimestä hävisi pyörivää massa varmaan ainakin kilo (tarkat luvut on jossain ylhäällä...).

buttrock.gif
 
Nostetaas tämä taas ylös;

JTR asennettu ja ajettu n. 250 km ja tuntuisi toimivan normiajossa ihan hyvin.

Luisto-ominaisuuden kokeilu on vielä kokeiluasteella, radalle tarttis kai päästä  
sport05.gif


Kyllä siinä jotain eroa on alkuperäiseen ja muutenkin kytkin tuntuu paremmalta; asiaan vaikuttaa myös se, että kytkimen sisällä kaikki on uutta ja työsylinterikin on uusi.

Kierrosherkkyys parani, koska kytkimestä hävisi pyörivää massa varmaan ainakin kilo (tarkat luvut on jossain ylhäällä...).

buttrock.gif
onko sulla blogissa kuvia? Mikä se blogin osoite olikaan?
 
Back
Ylös