Juhannnus Kemorassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JP_445

New member
Moi

Olisiko halukkaita viettämään juhannuksen Kemoran moottoriradalla?

Vastauksia mailiin

markussaranpaa ät gmail dot com

Eipä ole juuri mukavampaa tapaa viettää juhannusta. Jos Turun suunnalta saisi muitakin innostumaan niin voisin olla lähdössä..

Eikös juhannuksena ajeta Jokkiskisaa Alastarossa? ;)
Niihän nuo jotkut meinaa.. Ei vaan itteä nappaa koko viikonlopun ajot Alastarossa..
ihan samaa mietin. Kemora olis kyllä hauskempi
Älä mitään mieti, tule Alastaroon. Kaikki paikalliset hurjat ovat siellä ajamassa jokkista.
biggrin.gif

Muuten kyllä kiinnostaisi, mutta taidan olla Juhannuksen taas perinteisesti Botniaringillä SVKMK:n ajoleirillä.

Sinne Jurvaan kun ei yleensä viitsi ihan päivän takia vaivautua, niin tässä saa sitten tämän vuoden kiintiöpn ko. paikasta täyteen.

Laitatko mitkä päivät, mitä maksaa ja onko ryhmä jakoja??
jani kiittää!!
Varmasti varattuna on perjantai 22 kesäkuuuta ja alustavasti varattuna koko viikonloppu 22-24 kesäkuuta. Nyt näyttää että saa ottaa koko viikonlopun. Ryhmiä on kolme, joita sitten voidaan hieman muokata määrien mukaan. Mutta pääsääntöisesti hidas, keskinopea ja nopea. Kilvettömät nopeaan kuten ennenkin.

Taidan itsekkin osallistua bileisiin mikäli vain olen mökin suunnalla niin sieltä käsin vois kyllä käydä päivänä kahtena pyörähtämässä.. Mutta varmaa ei osaa sanoa vielä..

Jumpe... mä oon kyl messissä!!!

En tiiä miten pääsen perjantaina paikalle ennen iltaa, mutta viim. lauantaiaamuna todellaki... Mä ku en viinaa hirveemmin vetele migreenin takia, ni jääpi muiden dokaamisilta mulle sit enemmä rata-aikaa
smile_org.gif
smile_org.gif

Yritän kyl ton perjantain saada myöski vapaaks.

P.S. Jos tää varaus toteutuu, niin olisko mahdollista saada tämäkin ratatapahtuma tonne Orgin listaan?? Olis helpompi pysyä kirjoissa mukana että mitä tapahtuu ja missäki!

Jumpe... mä oon kyl messissä!!!

En tiiä miten pääsen perjantaina paikalle ennen iltaa, mutta viim. lauantaiaamuna todellaki... Mä ku en viinaa hirveemmin vetele migreenin takia, ni jääpi muiden dokaamisilta mulle sit enemmä rata-aikaa
smile_org.gif
smile_org.gif

Yritän kyl ton perjantain saada myöski vapaaks.

P.S. Jos tää varaus toteutuu, niin olisko mahdollista saada tämäkin ratatapahtuma tonne Orgin listaan?? Olis helpompi pysyä kirjoissa mukana että mitä tapahtuu ja missäki!
Setti toteutuu... Siitä tuleeko se tuonne ORG listaan ei ole mitään varmuutta... Nääs kun tää on mun oma viritys...
wink.gif

Kuinkas paljon tuonne on jo tunkua?
Viime juhannus oli niin mukava, että vois lähteä uudelleen vaihtoehtojuhannuksen viettoon ...
smile_org.gif

Tarttee laittaa vakavaan harkintaan... Vois olla pitkästä aikaa terveempi tapa viettää juhannusta...
wink.gif

Back