Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niihän nuo jotkut meinaa.. Ei vaan itteä nappaa koko viikonlopun ajot Alastarossa..Eikös juhannuksena ajeta Jokkiskisaa Alastarossa?![]()
ihan samaa mietin. Kemora olis kyllä hauskempiNiihän nuo jotkut meinaa.. Ei vaan itteä nappaa koko viikonlopun ajot Alastarossa..Eikös juhannuksena ajeta Jokkiskisaa Alastarossa?![]()
Älä mitään mieti, tule Alastaroon. Kaikki paikalliset hurjat ovat siellä ajamassa jokkista.ihan samaa mietin. Kemora olis kyllä hauskempiNiihän nuo jotkut meinaa.. Ei vaan itteä nappaa koko viikonlopun ajot Alastarossa..Eikös juhannuksena ajeta Jokkiskisaa Alastarossa?![]()
Samoin. Jäi vaan viimeksi ajamiset aika vähiin.. mut kaljaa meni senkin edestäViime juhannus tuli oltua joten miksei tänä vuonnakin!
Jätit sitten veturin aitaan nojaileen kun alko janottaa...Samoin. Jäi vaan viimeksi ajamiset aika vähiin.. mut kaljaa meni senkin edestäViime juhannus tuli oltua joten miksei tänä vuonnakin!![]()
Joo.. en jaksanu ajaa enempää.. nestehukka iskiJätit sitten veturin aitaan nojaileen kun alko janottaa...Samoin. Jäi vaan viimeksi ajamiset aika vähiin.. mut kaljaa meni senkin edestäViime juhannus tuli oltua joten miksei tänä vuonnakin!![]()
Varmasti varattuna on perjantai 22 kesäkuuuta ja alustavasti varattuna koko viikonloppu 22-24 kesäkuuta. Nyt näyttää että saa ottaa koko viikonlopun. Ryhmiä on kolme, joita sitten voidaan hieman muokata määrien mukaan. Mutta pääsääntöisesti hidas, keskinopea ja nopea. Kilvettömät nopeaan kuten ennenkin.Laitatko mitkä päivät, mitä maksaa ja onko ryhmä jakoja??
jani kiittää!!
Setti toteutuu... Siitä tuleeko se tuonne ORG listaan ei ole mitään varmuutta... Nääs kun tää on mun oma viritys...Jumpe... mä oon kyl messissä!!!
En tiiä miten pääsen perjantaina paikalle ennen iltaa, mutta viim. lauantaiaamuna todellaki... Mä ku en viinaa hirveemmin vetele migreenin takia, ni jääpi muiden dokaamisilta mulle sit enemmä rata-aikaa![]()
![]()
Yritän kyl ton perjantain saada myöski vapaaks.
P.S. Jos tää varaus toteutuu, niin olisko mahdollista saada tämäkin ratatapahtuma tonne Orgin listaan?? Olis helpompi pysyä kirjoissa mukana että mitä tapahtuu ja missäki!
Ei tuonne vielä hirveää tunkua ole, mutta toivotaan että riittävästi väkeä tulee ettei mene jussit niin sanotusti munilleen...Kuinkas paljon tuonne on jo tunkua?
Viime juhannus oli niin mukava, että vois lähteä uudelleen vaihtoehtojuhannuksen viettoon ...![]()