Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No toivottavasti ei. Viimejussi ainakin oli huippu kaikinpuolinHeinoa nähdä ettei tullut rataa varattua aivan turhaan...
Miekin pysyin ehjänä...No toivottavasti ei. Viimejussi ainakin oli huippu kaikinpuolinHeinoa nähdä ettei tullut rataa varattua aivan turhaan...![]()
"Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/wbr/ratapaivat.php:21) in /home/www/wbr/ratapaivat.php on line 46Ilmoittautimis kaavake on päivitetty ja ilmot voipi laittaa tulemaan tuota kautta.
Tutkitaan missä mättää.... Laitan viestiä kun asia selvenee"Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/wbr/ratapaivat.php:21) in /home/www/wbr/ratapaivat.php on line 46Ilmoittautimis kaavake on päivitetty ja ilmot voipi laittaa tulemaan tuota kautta.
"
Ei toimi...![]()
...miettii, miettii, miettiin... ja pitkällisen harkinnan jälkeenLaitettu mietintämyssyyn, hauskaa oli viimeksikinJa kuten joku jo mainitsi, kai sinne niitä liikkuvia shikaanejakin tarvitaan![]()
![]()
E: tuli nyt jo varattua mökkikin Huhtaniemestä, eli eiköhän sitä siellä taas Juhannus vietetä![]()
Kaikki paikat varattu.Mulla on kaksi paikkaa mökissä vapaana (to-su) pistä viestiä jos paikkaa kaipaat.
Paikka on jo...Mökkipaikkaa vailla oltais.. jos jonnekin mahtuu niin infoa tännepäin.. ajaksi to-su.
Lennot ja isännän loma varattu niin, että Jussina olemme Kemoralla, isäntä ajaa ja minä valokuvaan pikkulikan kanssa kuten tässä on jo pari vuotta mennytKatsotaan missä kokoonpanossa ja missä päin Suomea ollaan Juhannuksena menossa, varteenotettava vaihtoehto olisi, että tullaan tuolla pyörähtämään (jos on isäntäkin jo lomilla).Minä kuitenkin tulen tuon meidän tomeran taaperon kanssa jo toukokuun lopulla Suomeen helteitä pakoon...![]()