• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Juhannus 2009 Kemora

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP_445
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heinoa nähdä ettei tullut rataa varattua aivan turhaan... Assari Stellan työstää parhaillaan virallista ilmoa tuonne WBR sivuille. Heti kun kaikki kaavakkeita myöten valmiina niin laitan linkin tänne.

Heinoa nähdä ettei tullut rataa varattua aivan turhaan...
No toivottavasti ei. Viimejussi ainakin oli huippu kaikinpuolin
smile_org.gif

Mulla on kaksi paikkaa mökissä vapaana (to-su) pistä viestiä jos paikkaa kaipaat.

Katsotaan missä kokoonpanossa ja missä päin Suomea ollaan Juhannuksena menossa, varteenotettava vaihtoehto olisi, että tullaan tuolla pyörähtämään (jos on isäntäkin jo lomilla).  
cool.gif
Minä kuitenkin tulen tuon meidän tomeran taaperon kanssa jo toukokuun lopulla Suomeen helteitä pakoon...
Lennot ja isännän loma varattu niin, että Jussina olemme Kemoralla, isäntä ajaa ja minä valokuvaan pikkulikan kanssa kuten tässä on jo pari vuotta mennyt
cool.gif
Majoitus mummulassa, eli pääsee mummu ja ukki nauttimaan taaperoisen seurasta, voipa olla että unohtuu välillä ottaa radalle matkaan mukaan.
cool.gif
Mutta pitäähän sitä likkaa käyttää nyt kerta kesässä edes moottoripyöriä katsomassa ja vaikutteita ottamassa!
inlove.gif

Hyvinkin hyvä päätös kaikkien kannalta. Väheksymättä taaperon vaikutteiden saantia en voi olla korostamatta ja etukäteen kiittämättä jo perinteeksi muodostuneen tasokkaan valokuvauksen läsnäoloa keskikesän parhaassa ratakarkelossa.

Hanski

Vitalis, mähän en ollut tainnut ilmoittautua... Ainakaan ei ihan heti tullut mieleen että olisin moisen suoritteen tehnyt enkä löytänyt vahvistustakaan mistään mailista. Jos tuli tuplat, niin poistanet Markus toisen?

Hyvä että tilaa vielä oli
biggrin.gif

Back