Athene
Lady, Sexy Lady
Hyvä videoKuvia ja video:
http://sfnet.fi/group.p....d=&bf=3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä videoKuvia ja video:
http://sfnet.fi/group.p....d=&bf=3
Näin toivottavasti tulee käymään. Erittäin mukava juhannus hyvässä porukassa oliEnsivuodelle on jätetty alustava varaus ja jos ei mitään ihmeellistä tule niin siellä nähdään taas...
RapulaVähän meinas väsymys pilata omia lauantain ajoja....
Sulla oli ilmeisesti sama hommma kuin mulla ja Hennalla... raitisilmamyrkytys... Ei edes olutta jaksanut juoda iltasella kuin parit sauna versiot...Näin toivottavasti tulee käymään. Erittäin mukava juhannus hyvässä porukassa oliEnsivuodelle on jätetty alustava varaus ja jos ei mitään ihmeellistä tule niin siellä nähdään taas...Vähän meinas väsymys pilata omia lauantain ajoja, mut onneks siitäkin selvis![]()
![]()
Sitä mäkin epäilen. Kas kun en muistanut vanhaa parantavaa keinoo raitisilmamyrkytykseen. Pitää hengittää paperipussin läpi, niin sillä siitä kuulemma selviääSulla oli ilmeisesti sama hommma kuin mulla ja Hennalla... raitisilmamyrkytys... Ei edes olutta jaksanut juoda iltasella kuin parit sauna versiot...
Joo meijän "perhe" tulee ainakin. Rupee olemaan mukava perinneEnsivuodelle on jätetty alustava varaus ja jos ei mitään ihmeellistä tule niin siellä nähdään taas...
Heh, öaita siihen samanlainen, mitä laivoissa käytetään kompasseina.Suotta kiittelet, kohta en saa enää kiinni. Aika hauska kiinniajaminen, kun läksin kylmällä ja noin 300 kierrosta ajetulla takasella(tietty tunloopin endurace-seos) muka kuvaamaan ja kohde loittoni kuin itse viitapiru. Nakki lipsui koko ajan hiukan muutaman kierroksen ajan, kunnes alkoi pitää. Ei se etunenkaan lämmin ollut, vaan hyvin piti![]()
Oman ajamisen näkeminen ja kenties virheiden korjaaminen on hyvin tehokasta ja opettavaista reeniä.
Lopussa kuski oli Kemoran peikkoja harteiltaan karisteleva Jape Ducatillaan.
Renkaan käännön jälkeen ajettiin vielä 100 kierrosta lisää....jopa reilusti lujempaa. Mahtava rengas !
Harmittaa entistä enemmin tuo kameran tärinä. mitähän hyytelöä pitäis alle laittaa, jotta tokenisi ?
Hanski
Äkkiäkös hanski Gyroskoopin väsääHeh, öaita siihen samanlainen, mitä laivoissa käytetään kompasseina.Suotta kiittelet, kohta en saa enää kiinni. Aika hauska kiinniajaminen, kun läksin kylmällä ja noin 300 kierrosta ajetulla takasella(tietty tunloopin endurace-seos) muka kuvaamaan ja kohde loittoni kuin itse viitapiru. Nakki lipsui koko ajan hiukan muutaman kierroksen ajan, kunnes alkoi pitää. Ei se etunenkaan lämmin ollut, vaan hyvin piti![]()
Oman ajamisen näkeminen ja kenties virheiden korjaaminen on hyvin tehokasta ja opettavaista reeniä.
Lopussa kuski oli Kemoran peikkoja harteiltaan karisteleva Jape Ducatillaan.
Renkaan käännön jälkeen ajettiin vielä 100 kierrosta lisää....jopa reilusti lujempaa. Mahtava rengas !
Harmittaa entistä enemmin tuo kameran tärinä. mitähän hyytelöä pitäis alle laittaa, jotta tokenisi ?
Hanski
Aina vaaterissa oli millanen aallokko tahansa![]()
Kyse on ennemminkin massan ja jalustan kimmoisuuden suhteesta.Harmittaa entistä enemmin tuo kameran tärinä. mitähän hyytelöä pitäis alle laittaa, jotta tokenisi ?
Oli paaaaljon ja todella hyviä kuvia. Kiitos vaivannäöstä ja nöyrä kumarrusNoniin, viimeinkin jotain uutta kuvien suhteen. Perjantain kuvat ovat nyt saatavilla tästä!
Huomenna sitten lisää...
Mua kiinnostais enemmän se suksitehdasmuseo!Muuten, AnDy ja PKP, olen odotellut malttamattomana raporttia tulivuorikeskuksesta! Älkää pitäkö hullua jännityksessä![]()