Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä cleaneria pitäisi löytyä ainakin autotarvikekaupoista. Pese levyt huollon jälkeen jollain rasvaa poistavalla pesu-aine/vesi systeemillä (Fairy aika hyvää) ja sitten loppupuhdistus tuolla cleanerilla.Ajattelinpa tässä ite käydä läpi nuo niitit jarrulevyistä. Kaapista löytyy CRC irroitusöljyä, mutta ei mitään brake cleaneria. Tuon öljyn kanssa saa varmaan olla suht varovainen ettei levyille mene ?
Onkos tuo brake cleaneri ihan prisma tavaraa ja hintansa värtti ?![]()
Minulla oli exän kanssa tällaista samanlaista oireilua. Syytä ihmeteltiin parinkin huoltofirman kanssa, kunnes siiten päätin heittokellon avulla mitata levyt ja ne olivat molemmat suorat. Jätin asian sillensä, kun vikaa ei löytynyt ja vaihdoin teräspunosletkut ja simpalapim ongelma katosi. Mietin jälkeenpäin, että olisiko alkuperäiset kumiletkut menneet jotenkin tappiin jollain tavalla tjms?
Kiitos ehdotuksista.
Laakerit tuntui ainakin jämäkiltä. Ja luulisi tuntuvan muussakin ajossa.
Nyt vaan jarrussa.
Edelleen kiitos vinkeistä.
Ammatin varjopuolena minulla on myös kannettavia
värähtelyanalysaattoreita, joiden kiihtyvyysantureilla
voin tuottaa taajuusspektrin etupyörän/laakerin pyörimis-
nopeudella, ja etsiä vikapiikkejä laakerin ulko- ja sisäkehän
ohitustaajuuksilta. Tai vierintäelementtien pyörintätaajuudelta.
Huh. Nyt nukkumaan. Huomenna jatkuu, kun saa juoda
kaljaakin.
kyllähän saa olla melkonen jarruttelija jos pyörän levys saa niin kuumaksi että vetää kieroon
Eli aniharvoin levyt oikeasti menevät kieroksi.