Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipäs kärjistetä,itse olin italoendurolla ja tuttuni italomuoviluodilla eilen mukana ja oli siellä vanhojakin pyöriä mukanaEn tiedä tarkoitatko samaa, mutta joku seura, jonka pitäisi keskittyä vanhoilla pyörillä ajeluun (eli ilmeisesti Konepyöräseura tai vmpk), lähtee Laajavuoren Laajarin pihasta klo 18 maanantaisin. Kaikilla on kuitenkin uudet customipyörät, eikä vanhoilla pysy perässä.![]()

Facebookista bongasin sellasen ryhmän kun "Moottoripyörä ajoseuraa Jyväskylä 2013"
Siellä on ainakin jotain aktiviteettia ja ajavat porukalla. Itse en ole vielä ehtinyt tutustua paremmin, mutta josko sieltä löytyis.
Moro, siis .orgin reissussa Jkl:stä?? Mitä minä olin parissa niin vauhti oli erittäin maltillinen. Enkä nähnyt 1800 susukia meidän porukassa. Toki en varmaan niissä kaikissa ollut.
Sorry, se olikin jo toissakesänä, niin se aika menee...mut jkl:n letkassa juu.
Se oli silloin se. Tarkoitukseni ei ole yleistää teidän ajojanne, saattoihan se kova vauhti olla vaan sen kerran juttu. Kyllä minäkin vauhdista pidän, mut en hulluttelusta.