• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jyväskylän ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minkä mittaisia lenkkejä olette tiistaisin yleensä vedelleet? Voisin liittyä seuraan tai ainakin ajaa mukana tuollaisen ~100km lenkin tänään, vähän muitakin hommia tehtävänä.

En tiedä tarkoitatko samaa, mutta joku seura, jonka pitäisi keskittyä vanhoilla pyörillä ajeluun (eli ilmeisesti Konepyöräseura tai vmpk), lähtee Laajavuoren Laajarin pihasta klo 18 maanantaisin. Kaikilla on kuitenkin uudet customipyörät, eikä vanhoilla pysy perässä. :p
Eipäs kärjistetä,itse olin italoendurolla ja tuttuni italomuoviluodilla eilen mukana ja oli siellä vanhojakin pyöriä mukana:orgmp:

onkos jyväskylän seudulla mitään paikkaa missä motoristit kokoontuu? vähän samaan tyyliin niinkun on tuolla tampereella mustassalahdessa ja pyynikillä. olisiko esim lutakon satamassa mitään toimintaa

Facebookista bongasin sellasen ryhmän kun "Moottoripyörä ajoseuraa Jyväskylä 2013"
Siellä on ainakin jotain aktiviteettia ja ajavat porukalla. Itse en ole vielä ehtinyt tutustua paremmin, mutta josko sieltä löytyis.

Töks!

Eikö tänä vuonna ole ollut mitään ajeluita Keski-Suomessa .ORG-vetoisesti? Muitakin vinkkejä otetaan toki vastaan, huomioiden tuo yo. maanantaiajelu.

Oliko aiempina vuosina osanotto niin ohutta, ettei kannattanut, vai lähtivätkö veturit muihin haasteisiin?

Minä osallistuin viimekesänä ko. ajelulle yhden (ja ainoan) kerran. 80:n alueella ei 120km/h riittänyt, että pysyi edes perässä :hanuria: ja mulla on ajokortit (useampi ja kaikki lähtee kerralla) lähes elinehto, joten ajelen mieluummin itsekseni ja lähes rajoitusten mukaan :jippikaijee:

Moro, siis .orgin reissussa Jkl:stä?? Mitä minä olin parissa niin vauhti oli erittäin maltillinen. Enkä nähnyt 1800 susukia meidän porukassa. Toki en varmaan niissä kaikissa ollut.

Moro, siis .orgin reissussa Jkl:stä?? Mitä minä olin parissa niin vauhti oli erittäin maltillinen. Enkä nähnyt 1800 susukia meidän porukassa. Toki en varmaan niissä kaikissa ollut.

Sorry, se olikin jo toissakesänä, niin se aika menee...mut jkl:n letkassa juu.
Se oli silloin se. Tarkoitukseni ei ole yleistää teidän ajojanne, saattoihan se kova vauhti olla vaan sen kerran juttu. Kyllä minäkin vauhdista pidän, mut en hulluttelusta.

Kerroin vaan oman vastaukseni Erozin kysymykseen:

Töks!

Eikö tänä vuonna ole ollut mitään ajeluita Keski-Suomessa .ORG-vetoisesti? Muitakin vinkkejä otetaan toki vastaan, huomioiden tuo yo. maanantaiajelu.

Oliko aiempina vuosina osanotto niin ohutta, ettei kannattanut, vai lähtivätkö veturit muihin haasteisiin?

Olisko se kuuluisa "Joku" valmis järjestää .org vetoisen ajelun tai ajeluita tässä Jussin jälkeen esim.?

:jippikaijee: :orgmp2:

Sorry, se olikin jo toissakesänä, niin se aika menee...mut jkl:n letkassa juu.
Se oli silloin se. Tarkoitukseni ei ole yleistää teidän ajojanne, saattoihan se kova vauhti olla vaan sen kerran juttu. Kyllä minäkin vauhdista pidän, mut en hulluttelusta.

Toissakesänä olin muutamilla ajoilla, pari kertaa taisin olla veturinakin. Noilla reissuilla ei letkaa vedetty millään kortinlähtönopeuksilla. Muistatko yhtään millainen pyörä veti joukkoa?

Toinen asia mitä moni ei aina muista on se, että kun jonossa on kymmenenkin pyörää niin niin haitari-ilmiön vuoksi jos hännillä yrittää väkisin pysyä ihan edelläajavan perässä niin silloin hetkellisesti tulee kovia nopeuksia. Sen välimatkan voi antaa kasvaa silloin, se tasoittuu taas viimeistään seuraavassa risteyksessä.
Olen vetänyt n. kymmenen pyörän letkoja eri porukoissa jokusen kerran, ja vaikka ajaisi niin ettei kertaakaan keulilla mennä yli 120km/h niin usein joku hänniltä tulee sanomaan, että välillä sai vetää liki parisataa jotta pysyi perässä...

Viime kesänä oli aika hiljaista, kävin pari kertaa ja pyöriä oli silloin 4-6 kpl. Ensi viikolla voisin vaikka lähteä lenkin ajamaankin, vaikka veturinakin jos muita ei löydy.
Olisko miten paljon kiinnostuineita vaikkapa tiistai-iltana 2.7 - Jyväskylästä 2-3h kahvitaukoineen?

Toinen mitä voisi harkita tuolle heinäkuun ekalle viikolle on koko päivän reissu johonkin suuntaan, arviolta vaikkapa n. 400km lenkki, ruokatauko ja pari kahvitaukoa jne. Onko lomalaisia/kiinnostuneita, esim torstai 4.7.?

Viimeksi muokattu:
Täällä olisi kiinnostusta, mutta letkaneitsyenä mielummin ensiks ihan muutaman tunnin reissuja...

Tämmöistä pelinavausta odottanutkin, ihan tarpeeks saa varmasti monikin yksin ajella!:orgmp:

Voipi olla ettei heinäkuussa oikein ajelijoita löydy. Mä voin tosiaan torstai 4.7 lähteä heittämän lenkin, jos edes muutama ilmoittautuu tähän etukäteen.

Ei näytä innostuvan monikaan moiseen letkailu toimintaan.. Tosin en tiedä kuinka aktiivisesti täällä keskisuomen motoristit ajoseuraa etsinee..

Itse mukana jos ei työtilanne radikaalisti muutu ennen ens torstaita.

Back