• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jyväskylän ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lunastar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, no minulle henkilökohtaisesti ei kanavalla väliä. Tuntuu vain siltä, että täällä vastakaiun saamiseen menee aina n. viikko :grin:

Loppuviikko vielä itseltä auki.

Ps. Pistin liittymispyynnön naaman ryhmään.

vähän on hiljaista ollut :sad:, mutta jos se tästä vilkastuisi kelien lämmetessä, mielelläni letkaan lähden jos sellainen jostain joskus lähtee ja aikataulut sopii omiin menoihin, mutta fb:ssä en ole, joten siellä ilmoittelu ei ehkä kantaudu kaikkien korviin :dunno:

Jos se kesä jossain vaiheessa alkaa niin voisin ängetä mukaan. Sunnuntaisin ehtii yleensä parhaiten mopoilemaan.

...eikhän tässä joku lenkki kelien salliessa tule tehtyä. Voisin optiona vetästä viimekesäisen toisinnon noin suurinpiirthein, josko vetäjistä puutetta. Mutkaa ainaki ja ehkä oudompia maisemia/reittejä täälä eteläisessä keski-Suomessa ja pohjois-Pirkanmaalla.

liittytty fb -ryhmään. Lauantaina näyttäisi olevan ennusteen mukaan taas ajokelejä...

Mutkille lauantaina iltapäivällä, muutama tunti. Muita lähtijöitä? Jos osaan niin fb ryhmään laitan tämän saman.

Itse meinaan lähteä jo vähän aikaisemmin, ehkä 11:30. Korpilahden kautta luhanka, ehkä hartolan kautta takaisin tai sitten samaa reittiä.

Aurinko paistaa kivasti ...

Viimeksi muokattu:
en voi luvata 12.00 mutta ennen 12.30, ei kai me minuuttiaikataululla olla :p
mites tiuso ja muut, saadaanko letka?

FB -ryhmän viestinnän mukaan olivat lähdössä vasta klo 14. Joo. Mulla on vaan iltapäivällä perhehommaa.

Joo, mulla taas nämä perhehommat kestää sinne kahden korville. Minä lähden Muuramen Shelliltä n. Klo 14, mukaan vaan!

Mitenkäs muuten ensi lauantaina: onko ketään lähdössä Hymyilevän motoristin kevätpäivälle?
Mutkapätkää: Korpilahti-Putkilahti-Tammijärvi-Luhanka-Sysmä-Nuoramoinen-Marjoniementie --> siitä voisi jatkaa jo valtatietä (46) perille tai jos on aikaa niin piirtää vielä vähän pienempiä teitä...

Kokoontumispaikkana on siis Anjalankosken ABC. Minä en jää yöksi vaan tulen takaisin Jkl.

Muuramesta n. tunnin verran Sysmään (Jkl:stä 1.15), siitä noin tunnin verran 46:lle ja siitä jotain 60 km perille --> jos lähtisi Jkl keskustasta 8.30 niin olisi varmaan perillä viimeistään puoliltapäivin.

Ennen Marjoniementietä on vähän hiekkaa, mutta sanoisin että jos et ole Marjoniementiellä aiemmin käynyt, niin jo sen takia kannattaa lähteä!

Tuleeko kukaan letkaan?

Heinolasta vaikka Vuolenkosken kautta Jaalaan (tai Kimolaan/Kausalaan), siellä on hienoja teitä. Jos vaikka jotain sellaista.:orgmp:

Jos yr.no pitkän matkan veikkaukseen on uskomista, niin keli on kohdallaan! Toivottavasti ennuste on oikeassa; 12 - 18 astetta ja aurinkoa...

Kliks

Tällä hetkellä kaksi lähtijää. Muuramen Shelliltä lähdetään klo 8.45. Korpilahti-Luhanka-Sysmä-Marjoniementie-heinola-Kouvola-Anjalankoski. Hyvä ilma, hieno reitti, lähde mukaan!!

kävimme motoristiveli TiuSo n kanssa Kouvostoliitossa. Otin mukaan toverini Tarmon. Reissu sujui vauhdikkaasti. Ihan en vesibanditilla pysynyt hiekkatiepätkällä TiuSon Honda Crosstourerin perässä. Eikä kyllä Tarmokaan GoldWingillään...

Mutta ne Marjoniementien mutkat jäivät mieleen. Nyppylämaastossa taksia ohitettassa takarengas kävi ilmassa ja kone rääkäisi rajoitintappiin. Kuskilla oli vielä ikkuna auki. Onneksi oli killeri kiinni.

Vaikka letkamme oli vähän lyhyt, emme poteneet yksinäisyyttä Kouvolassa. Oli siellä muitakin ;)

+530 km aurinkoisessa säässä oli poikaa. Ahterin alla oli uusi Airhawk, voin suositella reissuihin.

Back