• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jyväskylän kimppa-ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zpete
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
GoPro matskua odotellessa!
062802jumpie_prv.gif

Tässä reitti mitä ajeltiin, jostain syystä toi ei näytä koko reittiä yhtenäisenä vaan tuollasina pätkinä.. sieltä löytyy myös pikkasen faktaa kilometreistä, nopeudesta ym kun klikkaa viimeistä linkkiä..
reitti

Olisin lähtenyt, ellei paikallinen kuuluisuus eli Kankkunen olisi ollut käymässä. Tekosyitä, tiedän :S mutta jos ensi kerralla paremmin!

Myöhästyneet kiitokset myös täältä suunnilta mukavasta seurasta
smile_org.gif

Reitti oli ainakin mulle oikein sopiva. Seuraavaa kertaa ootellessa !

Hahmottelin tuossa jo uutta reittiä tuonne Jyväskylän itä-puolelle. Katellaan sitten säiden mukaan mihin päin mennään..

Tää taitaa ottaa mopedin jalkojen väliin ja lähteä vähä päristelemään..

Uusi viikko ja uudet kujeet
062802jumpie_prv.gif

Loisto kelejä luvattu, joten ketä lähdössä keskiviikkona ajelee minun lisäksi ?

Tulossa, vähän lenkin suunnasta ja pituudesta riippuen joutaako koko iltaa olemaan mukana. Mielellään itään/etelän suuntaan...

Tällästä piirtelin. Minun osallistuminen muuttui taas epävarmaksi kun tuli tänään lähtö reissuun, mutta tod näk keskiviikkona jo kotona ja silloin ehdottomasti mukana.

edit. toki tuosta saa siivun pois jos haluaa lyhentääkkin reittiä.

Tällästä piirtelin. Minun osallistuminen muuttui taas epävarmaksi kun tuli tänään lähtö reissuun, mutta tod näk keskiviikkona jo kotona ja silloin ehdottomasti mukana.

edit. toki tuosta saa siivun pois jos haluaa lyhentääkkin reittiä.
Leppälahdentie on soratie, viimeksi ajoin muutama vuosi sitten ja oli aika ikävää kuulalaakeria... ja asfaltitkin muutamalla kohtaa tuolla reitillä on aika heikossa kunnossa. Mutta ihan ok jos tuon sorapätkän skippaa.

Ka, niimpä onki.. Onko tylsä sitten 4-tietä pyyhkästä Toivakkaan ja sieltä jatkaa?

Kiitokset vaan kaikille edellisestä pöräyksestä
biggrin.gif

Tuota.... tuo Tarvaala-Simuna-Lievestuore on osiltaan pirun huonokuntoista päällystettä,patti toisen vieressä.

Tälläkertaa askareet kutsuvat,joten nautiskelkaahan "munkin" puolesta;-)

nelostie toivakkaan asti ainakin tämän viikon kiinni, koko liikenne vanhalla tiellä

Meikä tulee, JOS saan huomisen päivän aikana uuden nakin. Vanhasta paistaa nyt kankaat
biggrin.gif
Tuli pikkasen yllärinä tällä kertaa..

Tänä aamuna "pommin varma" Hondani halusi alkaa v***lemaan  
mad.gif
, en vielä tiedä mikä sitä vaivaa, mutta pärrä menee työn alle illalla. Tästä syystä illan ajelut jää ajamatta.

Back