• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jyväskylän kimppa-ajelut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zpete
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Katsellaan sit klo 18:00 moniko pääsee tänään mukaan. Lämmintä ainakin on luvassa
biggrin.gif

Jospa tänään onnistuis
062802moto_prv.gif
toki pojat kotona voi keksiä jotain ylläriä.. taitaapi tulla pari kaveriaki

^ Kärkisten sillan lenkki heitettiin ja Lossivahdissa pysähdyttiin.

Näyttää siltä että ensi viikolla en pääse mukaan, mutta onhan tuolla porukkaa ollut sen verta mukavasti, että eiköhän ensi viikollakin ajelut ole.

1 mopo täältä etelästä saattaa liittyä mukaan!
Siis keskiviikkona 15. päivä...

Tämmönen reitti ajeltiin keskiviikkona. Reitti piirtyy 2:ssa osassa jostain syystä,noh näyttääpähän nyt kuitenkin.

Ens viikolle lupaillu sateita, mutta jos kelit sallii niin mukana.

HUOM!!!!!!!!!!!!

Keskiviikkona 15.6 vaihdetaan lähtöpaikaksi TOURULAN NESTE, koska satamassa on pilleet  
omg.gif

Lähtöaika tuttu klo 18.00

Käyhän tämä nyt kaikille??

Testailin 8.6. ajolla kameran ja erillisen mikin/nauhurin käyttöä, tämmöisen peränpitäjän vinkkelistä nähdyn raakatekeleen sain aikaiseksi. Opeteltavaa siis riittää vielä...

Itse en vielä tiedä ehdinkö mukaan ajeluille, joten katsokaa joku joka on menossa hiukan reitin tynkää valmiiksi porukalle.

Minäkään en pääse tänään kun olen työreissussa, joten ottakaas joku pallo reitistä. Toisaalta molemmilla kerroilla reitti on keskusteltu vasta paikanpäältä ja veturiksikin on löytynyt joku vapaaehtoinen joka tunsi reitin kunnolla.

tälläkään viikolla tuskin on ketään ajelemssa kun ollaan juhannuksen alla...? ainakin itsellä ke ilta menee pakkaillessa juhannusreissuun. Yritetään jussin jälkeistä viikkoa taas!

Samoin täällä pakkaillaan juhannusreissua varten joten ajot jää väliin tältä illalta.

Hyvää juhannusta kaikille !

Mun piti pojan kanssa tulla, mutta se valkkas mielummin kylpylän...no olis sit varmaan oltu itseksemme...

Back