ABS-valo palaa käynnistyksen jälkeen kunnes nopeus nousee riittävän ylös (oiskohan 25 km/h tai jotain). Jos paloi ajon jälkeen tod näk on jotain häikkää. Käynnistyksen jälkeen se aina palaa kunnes ajat sitä 25:ttä tms. taas.
Viime kesänä rankaan vaihdon jälkeen jäi kans ABS:n valo palaan. No viikonlopun reissun jälkeen pyörä takaisin liikkeeseen ja asia tutkintaan. No rengas ei sitten ollut ihan paikallaan (akseli pohjassa asti) vaan pari millinkymmenystä vajaa topparista. Akseli löysälle ja kumivasaralla päähän, niin sitten taas kaikki toimi.
Se ABS-anturi on tarkka paikastaan, joten jos seurantakehä (vai miksi sitä nyt kutsutaan) on millin osiakin pielessä niin eihän se anturi sitä ymmärrä.
Miinus huollolle renkaan vaihdosta
.Mut sitten taas plussaa, kun korjasivat asian kaiken kiireidensä keskellä siinä odottaessa.
PS. Olisko kellään jäänyt penkinvaihdon yhteydessä talliin ylimääräistä -08 K1200GT:hen sopivaa kuskin satulaa?
ainakin tällä kertaa. Mikrokytkimen vaihdon jäljeen kaikki on toiminut.