• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

k 1200 s kulutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AF-1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uudesta tupla äksästä vfrrän modernisoidusta yli 1000cc moottorista ei ole olemassa muuta kun märkä päiväuni.
Siksi siis BMW K1200 S  
smile_org.gif
No eipä tämä Bemarin moottori nyt ole juurikaan sen kummempi kuin XX:n kone.
En tarkoittanut sitä että honda olisi jotenkin parempi tai erilainen vaan sitä ettei vastaavassa luokassa ole minulle muita vaihtoehtoja eikä keppi mua häiritse ollekaan päin vastoin rasvailut/kiristämiset jäisi pois.
Joo en minäkään sitä parempana pidä ainakaan pikaisen kokeilun perusteella.

Enkä minä ihan ensiksi ketjuvetoista mopoa enää hankikkaan.

Onhan se K1200S hyvä kompromissi monenlaiseen käyttöön, mutta vielä kun olisivat vähän hioneet, niin parempi olisi tullut.

Uudesta tupla äksästä vfrrän modernisoidusta yli 1000cc moottorista ei ole olemassa muuta kun märkä päiväuni.
Siksi siis BMW K1200 S  
smile_org.gif
No eipä tämä Bemarin moottori nyt ole juurikaan sen kummempi kuin XX:n kone.
En tarkoittanut sitä että honda olisi jotenkin parempi tai erilainen vaan sitä ettei vastaavassa luokassa ole minulle muita vaihtoehtoja eikä keppi mua häiritse ollekaan päin vastoin rasvailut/kiristämiset jäisi pois.
Joo en minäkään sitä parempana pidä ainakaan pikaisen kokeilun perusteella.

Enkä minä ihan ensiksi ketjuvetoista mopoa enää hankikkaan.

Onhan se K1200S hyvä kompromissi monenlaiseen käyttöön, mutta vielä kun olisivat vähän hioneet, niin parempi olisi tullut.
isompi tankki olisi iso + tässä vaiheessa kun kaikki on vielä paperilla.
xx tankkausväli = pysähdy joka mittarilla.
Ei mulla muuten vähäisen ajokokemukseni vuoksi kyseisestä laitteesta ole negatiivista sanottavaa.

Mites teidän keulat on toiminu vuosien kuluessa. Ihan jees vai. Itse olen arkaillut tota himmelikeulaa. Uutenahan se pelittää hienosti, entä kahden kesän jälkeen?

Tuleeks se uus K1300S samalla keulalla, vai meneekö USD:ksi.

mä en nyt sitte halunnut että tästä keskustelusta tulee joku kulutus riitely kyseisen laitteen omistajien kesken.
Kaikki tieto mitä olin vajaa on jo saatu.
Kiitos siitä.

Mites teidän keulat on toiminu vuosien kuluessa. Ihan jees vai. Itse olen arkaillut tota himmelikeulaa. Uutenahan se pelittää hienosti, entä kahden kesän jälkeen?

Tuleeks se uus K1300S samalla keulalla, vai meneekö USD:ksi.
Kyllä se ainakin minulla on pelittänyt 2005-mallisessa, mutta kun ajokilometrejä ei ole kuin vähän yli 20 tuhatta, niin eipä se kestosta mitään kerro.

Jos muuten menevät keulan muuttamaan tavalliseksi usd:ksi, niin ei varmasti mene parempaan suuntaan.

Keula ei vaihdu ennekkotietojen mukaan. Tulee LED-takavalot, ESA 2 ja HP2 Sportista tuttu näyttöyksikkö valinnaisvarusteeksi.

Niin, pikkuhiljaa se menee offtopiciksi tämäkin
tounge.gif
Mut todellakin nyt 6000km ajokokemuksella, kyllä tää nykynen jousituskonsepti on HIENO. Mikäli menevät muuttamaan perinteiseen, niin p*skaan astuvat... Kyl kai ne Bemarillakin tajuaa, että porukka ostaa näitä pyöriä juuri siksi, et ne on erilaisia kun muut... Joten toivottavasti jatkavat omalla "sivuraiteellaan" jatkossakin.
033102beer_1_prv.gif

Keula ei vaihdu ennekkotietojen mukaan. Tulee LED-takavalot, ESA 2 ja HP2 Sportista tuttu näyttöyksikkö valinnaisvarusteeksi.
Yep, ja julkistuksen pitäisi olla Intermot-messuilla, tai oikeastaan BMW on kutsunut lehdistön koolle 7.10. Eiköhän sen jälkeen jo tiedetä paremmin.

Ihastuttavan näppärä vilkkukatkaisin tiettävästi muuttuu yhdellä kädellä hoidettavaksi.

Back