bmw cowboy
New member
Siinä 6,5 litraa vei tehoputkilla varustettuna, matka-ajossa.
Ihan reippaalla ajolla.
http://www.meikamotoristi.com/11
Ihan reippaalla ajolla.
http://www.meikamotoristi.com/11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo en minäkään sitä parempana pidä ainakaan pikaisen kokeilun perusteella.En tarkoittanut sitä että honda olisi jotenkin parempi tai erilainen vaan sitä ettei vastaavassa luokassa ole minulle muita vaihtoehtoja eikä keppi mua häiritse ollekaan päin vastoin rasvailut/kiristämiset jäisi pois.No eipä tämä Bemarin moottori nyt ole juurikaan sen kummempi kuin XX:n kone.Uudesta tupla äksästä vfrrän modernisoidusta yli 1000cc moottorista ei ole olemassa muuta kun märkä päiväuni.
Siksi siis BMW K1200 S![]()
isompi tankki olisi iso + tässä vaiheessa kun kaikki on vielä paperilla.Joo en minäkään sitä parempana pidä ainakaan pikaisen kokeilun perusteella.En tarkoittanut sitä että honda olisi jotenkin parempi tai erilainen vaan sitä ettei vastaavassa luokassa ole minulle muita vaihtoehtoja eikä keppi mua häiritse ollekaan päin vastoin rasvailut/kiristämiset jäisi pois.No eipä tämä Bemarin moottori nyt ole juurikaan sen kummempi kuin XX:n kone.Uudesta tupla äksästä vfrrän modernisoidusta yli 1000cc moottorista ei ole olemassa muuta kun märkä päiväuni.
Siksi siis BMW K1200 S![]()
Enkä minä ihan ensiksi ketjuvetoista mopoa enää hankikkaan.
Onhan se K1200S hyvä kompromissi monenlaiseen käyttöön, mutta vielä kun olisivat vähän hioneet, niin parempi olisi tullut.
Ihan reippaasti oot vedellyt sellaisiin kulutuksiin. Hyvä niin, ei ollut kai sitten turhia karstoja tässä sun vanhassa pyörässäs.Siinä 6,5 litraa vei tehoputkilla varustettuna, matka-ajossa.
Ihan reippaalla ajolla.
Kyllä se ainakin minulla on pelittänyt 2005-mallisessa, mutta kun ajokilometrejä ei ole kuin vähän yli 20 tuhatta, niin eipä se kestosta mitään kerro.Mites teidän keulat on toiminu vuosien kuluessa. Ihan jees vai. Itse olen arkaillut tota himmelikeulaa. Uutenahan se pelittää hienosti, entä kahden kesän jälkeen?
Tuleeks se uus K1300S samalla keulalla, vai meneekö USD:ksi.
Yep, ja julkistuksen pitäisi olla Intermot-messuilla, tai oikeastaan BMW on kutsunut lehdistön koolle 7.10. Eiköhän sen jälkeen jo tiedetä paremmin.Keula ei vaihdu ennekkotietojen mukaan. Tulee LED-takavalot, ESA 2 ja HP2 Sportista tuttu näyttöyksikkö valinnaisvarusteeksi.