Sebu
New member
Luin vanhaa bike lehteä ja siinä oli testattu nämä "viritykset" eli putket, suuttimet ja ilmansuodatin.
Ensin oli ajettu vakiona dynolla, sitte putkilla jne....!
Ilmansuodattimen vaihdon jälkeen tehot oli laskenu alakierroksilla ja max teho ei ollut noussut mihinkään!!
Eivät tekstin mukaan saaneet säädettyä kaasareita K&N:n suodattimella??!!
Eli asiaan... itsellä on -89 suzuki gsxr 750 johon on vaihdettu putket, suuttimet ja k&n suodatin: Peli on ihan TEHOTON alakierroksilla vasta kun kierrokset menee yli 5000 rupee tulemaan vääntöä ja tehoa!!
Voisiko tuo sama ilmiö olla mun "mopossa" ettei toimi ns. tehosuodattimella?!
Onko muilla ollut vastaavaa "brobleemaa"?
Ensin oli ajettu vakiona dynolla, sitte putkilla jne....!
Ilmansuodattimen vaihdon jälkeen tehot oli laskenu alakierroksilla ja max teho ei ollut noussut mihinkään!!
Eivät tekstin mukaan saaneet säädettyä kaasareita K&N:n suodattimella??!!
Eli asiaan... itsellä on -89 suzuki gsxr 750 johon on vaihdettu putket, suuttimet ja k&n suodatin: Peli on ihan TEHOTON alakierroksilla vasta kun kierrokset menee yli 5000 rupee tulemaan vääntöä ja tehoa!!
Voisiko tuo sama ilmiö olla mun "mopossa" ettei toimi ns. tehosuodattimella?!
Onko muilla ollut vastaavaa "brobleemaa"?