• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kaatumatapeista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja contest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
..." NRC:n paksut alumiini moottorinposket jotta pysyy öljy sisällä vaikka hetken liukuisikin asvaltilla.... joten suojassa on"
Mistä hommasit noi NRC moottorinposket? Vois mangneeton puolella moisen investoida.
062802jumpie_prv.gif

Mulla on Gixerissä LSL:n kaatumatapit, joiden pultti ei tule suoraan runkoon kiinni. Runkoon tulee kiini sellainen välipalikka, jonka pitäisi juuri ehkäistä tuo kaatumatapin pultin aiheuttama vääntö runkoon. Lisäksi pultti on ainakin alkuperäistä tappia heppoisempi. Pyörän paikaltaan kaatuessa ne pelastavat. Radallakin toiminevat. LSL kotisuvut.
tounge.gif
Mistä hankit lsl:n tapit ja paljon maksoivat? Nyt sellaset jos aluksi laittaisi... Mistäköhän sais halvalla-ei varmaan kantsi tilata mistään ihan noin vähän takia?

Mulla on Gixerissä LSL:n kaatumatapit, joiden pultti ei tule suoraan runkoon kiinni. Runkoon tulee kiini sellainen välipalikka, jonka pitäisi juuri ehkäistä tuo kaatumatapin pultin aiheuttama vääntö runkoon. Lisäksi pultti on ainakin alkuperäistä tappia heppoisempi. Pyörän paikaltaan kaatuessa ne pelastavat. Radallakin toiminevat. LSL kotisuvut.
tounge.gif
Mistä hankit lsl:n tapit ja paljon maksoivat? Nyt sellaset jos aluksi laittaisi... Mistäköhän sais halvalla-ei varmaan kantsi tilata mistään ihan noin vähän takia?
Stormilta. Tosin noista kiinnitysosista myivät ensin mulle väärät. Epäilin asiaa jo kaupassa. Tarkistin asian valmistajalta ja olivat myyneet minulle vanhemman mallin gixerin kiinnikkeet. No, tilasivat samantein Saksasta uudet.

Edit; ja ei ne ihan halvat olleet. Jotain 160 uron tietämissä kaikkineen (titaanikiekoilla)
crazy.gif
..

tounge.gif
Stormilta. Tosin noista kiinnitysosista myivät ensin mulle väärät. Epäilin asiaa jo kaupassa. Tarkistin asian valmistajalta ja olivat myyneet minulle vanhemman mallin gixerin kiinnikkeet. No, tilasivat samantein Saksasta uudet.

Edit; ja ei ne ihan halvat olleet. Jotain 160 uron tietämissä kaikkineen (titaanikiekoilla)
crazy.gif
..
Aika pirun kalliit! Saattaa olla kans vähän malli-ja merkkikohtaista kans. Onkohan mulla sit oikea mielikuva että 80-100 taitas tula maksamaan ne tapit. Muoviset halvemmat ja hiilarikiekolla sit 100 euroa. Ehkäpä sitä sit ens viikolla ostais ni sais rauhassa laitella kiinni lomilla. On se kyllä kova hinta noin pienistä väkyttimistä!

Louisilla taitaa olla vähän halvemmalla saatavilla noita LSL:n hilppeitä. Hintahan koostui kiinnityssatsista, joka on pyöräkohtainen ja siten niitä on erihintaisia ja sitten erikseen noista kiekoista, joita on myös erihintaisia. Mutta, kylllä, kalliit ovat. Puolet halvemmallakin saa asialliset.

itse kanssa ko. tappeja etsiskelen.. eli jostain kun löytyis vaan edukkaat niin.. kaverille 10 kawaan kanssa.

Kävin ostamassa stormilta Helsingistä lsl:n kaatumatapit. Kaikki hilppeet oli sen 75 euroa. Nyt vaan kii sit. Toinen meni jo mut toisella puolella oli pultti niin tiukassa ettei uskaltanut vääntää heikoilla avaimilla. Kun sit kesä koittaa niin saa myös oikea puolikin oman kaatumatappinsa! Nyt vaan parempi kaatua vasemmalle kyljelle jos on pakko kaatua  
baaa.gif

Joo, eli kesää ja vahvempia työkaluja odotellessa. Töistä sit kunnon vääntimet kehiin niin eiköhän tuo löysty tuo pultti. Vaikken ammattimies olekaan niin on se vittumaista kun ei sen takia voi tehdä ku työkalut on niin paskat! Ehkäpä joskus sit ostan ihan omat sarjat... Helevetin hyvä idea muutes!

Back