Uniikki
New member
Mistä hommasit noi NRC moottorinposket? Vois mangneeton puolella moisen investoida...." NRC:n paksut alumiini moottorinposket jotta pysyy öljy sisällä vaikka hetken liukuisikin asvaltilla.... joten suojassa on"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä hommasit noi NRC moottorinposket? Vois mangneeton puolella moisen investoida...." NRC:n paksut alumiini moottorinposket jotta pysyy öljy sisällä vaikka hetken liukuisikin asvaltilla.... joten suojassa on"
Mistä hommasit noi NRC moottorinposket? Vois mangneeton puolella moisen investoida...." NRC:n paksut alumiini moottorinposket jotta pysyy öljy sisällä vaikka hetken liukuisikin asvaltilla.... joten suojassa on"![]()
Mistä hankit lsl:n tapit ja paljon maksoivat? Nyt sellaset jos aluksi laittaisi... Mistäköhän sais halvalla-ei varmaan kantsi tilata mistään ihan noin vähän takia?Mulla on Gixerissä LSL:n kaatumatapit, joiden pultti ei tule suoraan runkoon kiinni. Runkoon tulee kiini sellainen välipalikka, jonka pitäisi juuri ehkäistä tuo kaatumatapin pultin aiheuttama vääntö runkoon. Lisäksi pultti on ainakin alkuperäistä tappia heppoisempi. Pyörän paikaltaan kaatuessa ne pelastavat. Radallakin toiminevat. LSL kotisuvut.![]()
Stormilta ainakin saa LSL:n palikoitaMistä hankit lsl:n tapit ja paljon maksoivat? Nyt sellaset jos aluksi laittaisi... Mistäköhän sais halvalla-ei varmaan kantsi tilata mistään ihan noin vähän takia?
Stormilta. Tosin noista kiinnitysosista myivät ensin mulle väärät. Epäilin asiaa jo kaupassa. Tarkistin asian valmistajalta ja olivat myyneet minulle vanhemman mallin gixerin kiinnikkeet. No, tilasivat samantein Saksasta uudet.Mistä hankit lsl:n tapit ja paljon maksoivat? Nyt sellaset jos aluksi laittaisi... Mistäköhän sais halvalla-ei varmaan kantsi tilata mistään ihan noin vähän takia?Mulla on Gixerissä LSL:n kaatumatapit, joiden pultti ei tule suoraan runkoon kiinni. Runkoon tulee kiini sellainen välipalikka, jonka pitäisi juuri ehkäistä tuo kaatumatapin pultin aiheuttama vääntö runkoon. Lisäksi pultti on ainakin alkuperäistä tappia heppoisempi. Pyörän paikaltaan kaatuessa ne pelastavat. Radallakin toiminevat. LSL kotisuvut.![]()
Aika pirun kalliit! Saattaa olla kans vähän malli-ja merkkikohtaista kans. Onkohan mulla sit oikea mielikuva että 80-100 taitas tula maksamaan ne tapit. Muoviset halvemmat ja hiilarikiekolla sit 100 euroa. Ehkäpä sitä sit ens viikolla ostais ni sais rauhassa laitella kiinni lomilla. On se kyllä kova hinta noin pienistä väkyttimistä!Stormilta. Tosin noista kiinnitysosista myivät ensin mulle väärät. Epäilin asiaa jo kaupassa. Tarkistin asian valmistajalta ja olivat myyneet minulle vanhemman mallin gixerin kiinnikkeet. No, tilasivat samantein Saksasta uudet.Mistä hankit lsl:n tapit ja paljon maksoivat? Nyt sellaset jos aluksi laittaisi... Mistäköhän sais halvalla-ei varmaan kantsi tilata mistään ihan noin vähän takia?Mulla on Gixerissä LSL:n kaatumatapit, joiden pultti ei tule suoraan runkoon kiinni. Runkoon tulee kiini sellainen välipalikka, jonka pitäisi juuri ehkäistä tuo kaatumatapin pultin aiheuttama vääntö runkoon. Lisäksi pultti on ainakin alkuperäistä tappia heppoisempi. Pyörän paikaltaan kaatuessa ne pelastavat. Radallakin toiminevat. LSL kotisuvut.![]()
Edit; ja ei ne ihan halvat olleet. Jotain 160 uron tietämissä kaikkineen (titaanikiekoilla)..![]()