Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En kai minäkään niitä muuten olis laittanu. Monena aamuna ollut tarpeen...Joo kesä on mutta kahvanlämmittimille ensin vähän hymyilin, kun ne oli pyörässä valmiina kun ostin. Vaan en hymyile enää. Ihan huiput suomen kesässä ja varsinkin vesisateella.
Minne muuten asensit kahvalämppärin kytkimen? Hälgen kanssa ilmeisesti asennellaan lämppärit mun 93 Vifferiin tässä kesäloman aikana.Itse laitoin VFRääni irtoelementit. Ostin Duelilta kaksi eri elementtisarjaa, isompitehoiset ja pienempi tehoiset, ja realisoin itse siten että kaasukahvalle tuli heikompi tehoinen ja kytkimelle tehokkaampi = saman tuntuinen molemmille käsille. Toiset möin kaverille...
Sitten hommasin Saksanmaalta GZH modulin (pulssinleveysmodulaatiosäädin) jolla saa portaatomasti säädettyä ilman väli vastuksia. Ja kyllä pelittää!!
Laitoin keväällä GSX 1400:aan Oxford lämpökahvat ja halusinkin kahvoista hieman paksummat ja nämä sopivat oikein hyvin. Näitä en antaisi pois. On vaan parhaita pyörän lisävarusteita.
Samaa kysyn. Mitkä liikket myy tuota Louissin kamaa?Mikähän liike/liikkeet on kyseessä ?¨Mulla on noi Saito2 jossa vastus on kahvakumien sisällä.
Saito
PS. Suomessa on liikkeitä jotka tuo tuolta Louis liikkeestä kamaa jos ei haluu ostaa suoraan Louisilta.
Mistäs tämmöistä tech x härpätintä löytyy? voisi samalla saada nokikanan nopeudenarvausmittarin toimimaan kunnolla.Itse laitoin sellaiset tarvike vastus systeemit orggis kahvakumien alle. Sitten Tech x,n portaaton säädinyksikkö. Makee säätää lämmitysteho nupista pyöräyttämällä. Samalla laitteella pystyi säätämään balanssin tehoille suhteessa oik/vas kahva. Samaisessa boksissa mittarivirheen korjaus ja huippunopeus muisti. Mittari näyttää nyt juuri sen mitä ajat, radalla tms käydessä pystyy vielä katsomaan mitkä oli huiput![]()
No sehän on Bostik 1782 kontaktiliima. Taitaa noi Saiton kahvat olla reilulla toleranssilla, koska kaasupuoli ei meinannut tarttua millään kiinni. Oli sen verran löysänoloinen grippi. No kierros ilmastointiteippiä kahvaan ja sitten liimaa päälle ja tuppeen kans ja väkisin paikalleen. Nyt pysyy.Ja mikäs olis hyvä liima Saiton kahvakumien liimaamiseen?