• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kahvanlämmittimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Herra XX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei tässä kyllä rukkasistakaan ollu kyse
tounge.gif

Onkos kukaan kokeillu näitä hanskoja?

http://baehr.fi/BSH-04-HP-00.html
Mistäs tuollaiset saavat sähkönsä? Jostain patterista vai?
Villi veikkaukseni on, että MP:n akusta...  
idea3.gif
Eli irroitettava johto joka kytketään aina ajamaan lähtiessä, ei huono.
...jaa no voisihan siinä olla tietenkin joku reppuakku -systeemi, joka hoitaa tuon 50w tehontarpeen...

Epäilisin, jotta jos lämpimänä haluaa pysyä, niin lämmitettävät hanskat on loistavat. Sit taas veikkaan, että ajotuntumassa on pirusti eroja. Esimerkiksi irtonainen välikerros väljässä hanskassa tekee miekäläisen ajamisen ainakin lähes mahdottomaksi. Eli selviää ainoastaan oikealla koeajolenkillä.

Täältä ääni orkkistuppien alle tuleville kalvoille!!

Jodotukset saa kätevästi pujotettua alkuperäisiin johtonippuihin joten vain käyttökytkin näkyy.

En ole kaivannut säätöä tai lisälämpöä vaikka nuo on yhteensä "vain" 25w.

ristus noi lämpöhanskat o kalliit ja hankalat
sad_orig.gif
tällon ny kantapään kautta menossa toiset lämpökahvat, saiton joku malli, näisson sentään säätöökii...

Kahvalämppäreistä kiinostuneet, tutustukaa www.rct.fi.
Ziisus, miten hankala asentaa ja kallis, verrattuna mun Saito II.  
crazy.gif

Tässä meni releineen kaikkineen asennukseen pari tuntia, ja tossa rct:n tapauksessa pari iltaa.
Olen amatööriasentaja (1. asennus, ei aiempaa kokemusta)  
eek.gif

Näyttää säätökytkin olevan vähän liian yksinkertainen ja huonossa paikassa (tuossa rtc:ssä).  
nixweiss.gif

Itsellä en saanut säätökytkintä ohjaustankoon, joten laitoin sen mukana tulleella kakspuolitarralla sivukatteeseen.
kuvassa vasemmalla alhaalla
http://kuvablogi.com/nayta/696729/

Jodotukset saa kätevästi pujotettua alkuperäisiin johtonippuihin joten vain käyttökytkin näkyy.

Mistä tollasia sit löytäs?
Koittanu katella kookelillakin, vaa ei mukamas hoksaa ku noita vaan missä vaihetaa tupit
withstupid.gif

Koittanu katella kookelillakin, vaa ei mukamas hoksaa ku noita vaan missä vaihetaa tupit  
withstupid.gif
Tuppien vaihto paljon kätevämpi, koska ne kalvot repeää kovin helposti, ja ovat hankalammat asentaa.
confused_orig.gif

Ei omakohtaista kokemusta kalvoista (neitsyt), mutta "isot pojat" on kertoneet.
bowdown.gif

Juu pääsee siinä varmaan helpoimmalla,mutta pointtina pitää nuo käteen sopivat mukavan tuntuiset tupit paikallaan.

No juu mä ku oon tämmönen hifistelijä,hanskatki pitää olla melkeen ihon myötäset että ajo onnistuu.Mut joo gixus oikeesti hyvät tupet mun mielestä enkä haluis niitä vaihtaa välttämättä.
T:Pieni räpylä tuleva hienomekaanikko
biggrin.gif

withstupid.gif

Koko tupenvaihto ei sovi minulle.
Paksuja ja huonoja nuo ovat alkuperäisiin verrattuna.

Allrightiltäkin saa noita.
Kelkkakaupoista myös kuten jo ehdotettiin.

Ei mitään ongelmia vaikka vaihtaisi tupit päälle ellei liimaa.
Voihan noihin huitaista kerroksen sähköteippiä päälle jos haluaa.
Hiuslakka on paras tupen kiinnitykseen.

Nyt alkaa minullakin uusi metsästys kun mopo vaihtui.

Back